Gå til innhold

Koder i word?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg limte inn en tekst jeg kopierte fra en mail i yahoo i et word dokument og nå får jeg ikke endret linjeavstanden i dokumentet! Det blir 1 1/2-2 linjers avstand samme hvor mye jeg stiller inn på vanlig linjeavstand. Antagelig ble det lagt inn noen koder der, noen som vet hvordan jeg sletter disse?

Det var en lett sak i WP husker jeg, men Word er mer vrien her synes jeg.

Skrevet

Høres ut som en formaterings-stil som har fulgt med, og som tar kontrollen i for stor grad.

Tror ikke jeg helt klarer å forklare kort hvordan man retter det opp på den "rette" måten.

Men - du kan lime inn teksten fra det andre dokumentet på nytt (fjerne det du har limt inn allerede selvsagt, helst angre tilbake), og så lime inn med "Rediger - Lim inn utvalg/spesielt", der du velger "uformatert tekst". Da får du ikke med noen formatering, men da heller ikke noen koder som lager kluss.

Skrevet

Høres ut som en formaterings-stil som har fulgt med, og som tar kontrollen i for stor grad.

Tror ikke jeg helt klarer å forklare kort hvordan man retter det opp på den "rette" måten.

Men - du kan lime inn teksten fra det andre dokumentet på nytt (fjerne det du har limt inn allerede selvsagt, helst angre tilbake), og så lime inn med "Rediger - Lim inn utvalg/spesielt", der du velger "uformatert tekst". Da får du ikke med noen formatering, men da heller ikke noen koder som lager kluss.

*Smask smask smask* Du er et geni!

Skrevet

*Smask smask smask* Du er et geni!

Hm - skal jeg (for ikke å snakke om kjæresten din) bli bekymret nå...? ;-)

*glise*

Skrevet

Hm - skal jeg (for ikke å snakke om kjæresten din) bli bekymret nå...? ;-)

*glise*

*Hehe* Neida, bare en vennskapelig klem - og det er lov! :o)

Skrevet

*Hehe* Neida, bare en vennskapelig klem - og det er lov! :o)

Skjønte det, bare tøyser med deg, sånn med tanke på innlegget ditt for noen dager siden :-)

*klem*

Skrevet

Skjønte det, bare tøyser med deg, sånn med tanke på innlegget ditt for noen dager siden :-)

*klem*

Skjønte det jeg også da vet du. :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

En litt tungvint, men grei løsning som virker er å lime inn i Notepad først, da blir teksten rensket opp i og all formattering forsvinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...