Gjest Ulvinnen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 *LOL* Jammen, det var jo en lang TRÅD jeg mente! Det er du som har veldig skitten fantasi! Fantasi, hvem da? *Ser uskyldig i taket og plystrer* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ja, det er den nye varianten av cybersex :-) *LOL* Skriver innlegg om gardiner og middagsretter mens mannen står bak og kjører på! :-O 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Fantasi, hvem da? *Ser uskyldig i taket og plystrer* Koffertjente! Du, ja. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Da får du vel ikke opp statistikken over kvinnelig sex, vel? Ikke JEG nei. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ikke JEG nei. Det var jo det som var poenget. Litt må vel du kunne ofre også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 *LOL* Skriver innlegg om gardiner og middagsretter mens mannen står bak og kjører på! :-O Det kalles dobbeltasking :-) Men de tar seg nok en tur innom seksualforumet også underveis, etter som temperaturen stiger. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Koffertjente! Du, ja. He he. Egentlig tror jeg det var akkurat det du mente. Som om Shira skulle ha ønsket at din tråd ble lang. *Fnyser i det skjulte* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg har oppfylt mine plikter jeg, hatt sex og fått barn *ruge* :-P Jeg har hatt det hele tre ganger!! Slå den! *stolt* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det kalles dobbeltasking :-) Men de tar seg nok en tur innom seksualforumet også underveis, etter som temperaturen stiger. *LOL* En løpende situasjonsrapport på sexforum, ja. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Dra heller ned buksa, det tror jeg hjelper mer. *fjortisfnis* 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det kalles dobbeltasking :-) Men de tar seg nok en tur innom seksualforumet også underveis, etter som temperaturen stiger. Fleroppgavekjøring? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 He he. Egentlig tror jeg det var akkurat det du mente. Som om Shira skulle ha ønsket at din tråd ble lang. *Fnyser i det skjulte* Shira er borte fra tråden, ser det ut som. Kanskje hun driver og pynter på statistikken allerede? :-O 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Shira er borte fra tråden, ser det ut som. Kanskje hun driver og pynter på statistikken allerede? :-O Du får spørre henne når hun dukker opp igjen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jepp! Da ser alle de sprettpuppene jeg ikke hadde ;-) Ser jo nå at det burde stått: bretter opp ermene, kan jeg skylde på at jeg trøtt i dag? Jeg råleste innlegget ditt og så ordene "pupper" og "brette opp". Så for meg at du skulle brette opp puppene istedetfor å brette opp armene ;-) *barnslig humor* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Fleroppgavekjøring? Multitafsing! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 *fjortisfnis* togli, da! *fnis* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg råleste innlegget ditt og så ordene "pupper" og "brette opp". Så for meg at du skulle brette opp puppene istedetfor å brette opp armene ;-) *barnslig humor* *LOL* Håper ikke Shira har så veldig lange hengepupper at hun må brette dem opp for å ha sex. *fnise også* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg har hatt det hele tre ganger!! Slå den! *stolt* Du er GÆÆRN! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hysj nå da, jeg vet du har lyst på en lang en du også. Hvisker: alt går foreløpig etter planen ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 *LOL* Håper ikke Shira har så veldig lange hengepupper at hun må brette dem opp for å ha sex. *fnise også* Det var liksom noe sånt jeg så for meg :-)) *for en gangs skyld fornøyd med mine mini-pupper* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.