meg__123! Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg kjenner mange som ikke liker hvalkjøtt. Men de fleste elsker fløtesausen som lages til. ja fløtesaus er godt... 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Nam! Nå fikk jeg vann i munnen! Er det forresten normalt at hvalbiff smaker som oksebiff? Det gjorde det en gang jeg hadde det. (eller var jeg bare heldig?) Andre igjen forteller om transmak på kjøttet. Ikke stek den for mye og bruk et "solid" grillkrydder som smaker mye. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ikke stek den for mye og bruk et "solid" grillkrydder som smaker mye. Ok. Takk for tips! Den gangen det smakte som okse, hadde jeg også krydret godt, så da var det _det_ som utgjorde smaken. Greit å vite. Du har nok forresten ikke gikt, du.Det er du for ung til.. Men si fra hvis du får det på gamle dager, så stikker jeg innom en tur.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.