Gjest dårlig råd Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Så nå har vi nok kjørt gjennom bommen flere ganger uten at ny regning var betalt. Det står på regningen at passeringer med negativ saldo kan medføre tillegsavgift på kr 300 pr passering.... Jeg trodde regning var betalt, og om vi får regning for alle gangene vi har kjørt på rødt blir det litt..... Det har vi IKKE råd til, så kan det hende vi ikke får regning på dette? 0 Siter
mrxx Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Er det i Oslo området så kan du betale på Esso stasjoner, det koster endel mer hver gang, men omtrent ti ganger mindre enn ei bot. Ring bomselskapet og snakk med dem. 0 Siter
Gjest dårlig råd Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Er det i Oslo området så kan du betale på Esso stasjoner, det koster endel mer hver gang, men omtrent ti ganger mindre enn ei bot. Ring bomselskapet og snakk med dem. Det er i Stavanger-området. Jeg betalte regningen med en gang, men jeg er bekymret for om vi plutselig får en stor regning fordi vi har kjørt på rødt noen ganger. Men vi får nå se. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ring og snakk med bomselskapet, så går det sikkert bra. Det samme skjedde med oss en gang, vi ringte og forklarte og betalte vanlig regning med en gang - og slapp tilleggsavgift. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg har kjørt gjennom bomringen flere ganger etter at de klippene jeg hadde betalt for var oppbrukt. Tok vel nesten 14 dager før jeg fikk betalt regninga, og det fikk bra det. Fikk ikke noe tilleggsavgift da. 0 Siter
petter smart Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Så lenge du kun kjører gjennom bommer tilhørende et selskap du har en egen avtale med (noe jeg regner med at dere gjorde) vil de kun trekke pengene neste gang dere betaler regningen. Men betal så fort som mulig og ring bomselskapet og forklar situasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.