Gå til innhold

glemte å betale bombrikke

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig råd
Skrevet

Så nå har vi nok kjørt gjennom bommen flere ganger uten at ny regning var betalt. Det står på regningen at passeringer med negativ saldo kan medføre tillegsavgift på kr 300 pr passering.... Jeg trodde regning var betalt, og om vi får regning for alle gangene vi har kjørt på rødt blir det litt..... Det har vi IKKE råd til, så kan det hende vi ikke får regning på dette?

Skrevet

Er det i Oslo området så kan du betale på Esso stasjoner, det koster endel mer hver gang, men omtrent ti ganger mindre enn ei bot.

Ring bomselskapet og snakk med dem.

Gjest dårlig råd
Skrevet

Er det i Oslo området så kan du betale på Esso stasjoner, det koster endel mer hver gang, men omtrent ti ganger mindre enn ei bot.

Ring bomselskapet og snakk med dem.

Det er i Stavanger-området. Jeg betalte regningen med en gang, men jeg er bekymret for om vi plutselig får en stor regning fordi vi har kjørt på rødt noen ganger.

Men vi får nå se.

Skrevet

Ring og snakk med bomselskapet, så går det sikkert bra. Det samme skjedde med oss en gang, vi ringte og forklarte og betalte vanlig regning med en gang - og slapp tilleggsavgift.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har kjørt gjennom bomringen flere ganger etter at de klippene jeg hadde betalt for var oppbrukt.

Tok vel nesten 14 dager før jeg fikk betalt regninga, og det fikk bra det. Fikk ikke noe tilleggsavgift da.

Skrevet

Så lenge du kun kjører gjennom bommer tilhørende et selskap du har en egen avtale med (noe jeg regner med at dere gjorde) vil de kun trekke pengene neste gang dere betaler regningen.

Men betal så fort som mulig og ring bomselskapet og forklar situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...