Gå til innhold

Diskriminering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tagger ble tatt på mistanke. Han pådro seg mistanken da han hoppet ned fra et tak. I lomma hadde han en stor tusjpenn som var akkurat like bred og samme farge som taggingen på taket.

Han mener han er uskyldig. Hvor stor er mulugheten for at akkurat han hopper ned fra et tak hvor det den siste timen er tagget, og at akkurat han skal ha en slik diger tusjpenn i lomma og er i riktig alder? Med skyggelua bak/fram?

Er det diskriminering å mistenke han?

Han kan ikke forklare hvorfor han var på taket, og ikke hvorfor han gikk rundt med en gedigen tusjpenn og ikke noe annet i lommene.

Var det diskriminering at en observant person så han da han kom og fulgte etter han for å se om han ville tagge? Og tok han på vei ned?

Skrevet

JEg vil vel heller si at noen har vært observante og gjort en veldig kvalifisert antagelse.

Skrevet

JEg vil vel heller si at noen har vært observante og gjort en veldig kvalifisert antagelse.

Når han ikke kan forklare hva han gjorde på taket og ikke hva han ellers skulle bruke en så diger tusj til. Vi får se om ikke politiet har bilder av flere slike tagger.

Skrevet

han har jo en temmelig syltynn historie, i hvert fall...

det er ikke så ofte jeg befinner meg på hustak med "taggetusj" i lomma:)

Skrevet

han har jo en temmelig syltynn historie, i hvert fall...

det er ikke så ofte jeg befinner meg på hustak med "taggetusj" i lomma:)

Gutta skulle se det fra toget på vei til skolen. Det gir visst status. Men en time senere var det vekk, malt over. Og nå er det sprøyta med silikonolje. Hvis de tagger der, så blir tusjen ødelagt. Den slutter å skrive.

Skrevet

Gutta skulle se det fra toget på vei til skolen. Det gir visst status. Men en time senere var det vekk, malt over. Og nå er det sprøyta med silikonolje. Hvis de tagger der, så blir tusjen ødelagt. Den slutter å skrive.

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...