keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 En tagger ble tatt på mistanke. Han pådro seg mistanken da han hoppet ned fra et tak. I lomma hadde han en stor tusjpenn som var akkurat like bred og samme farge som taggingen på taket. Han mener han er uskyldig. Hvor stor er mulugheten for at akkurat han hopper ned fra et tak hvor det den siste timen er tagget, og at akkurat han skal ha en slik diger tusjpenn i lomma og er i riktig alder? Med skyggelua bak/fram? Er det diskriminering å mistenke han? Han kan ikke forklare hvorfor han var på taket, og ikke hvorfor han gikk rundt med en gedigen tusjpenn og ikke noe annet i lommene. Var det diskriminering at en observant person så han da han kom og fulgte etter han for å se om han ville tagge? Og tok han på vei ned? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 JEg vil vel heller si at noen har vært observante og gjort en veldig kvalifisert antagelse. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 JEg vil vel heller si at noen har vært observante og gjort en veldig kvalifisert antagelse. Når han ikke kan forklare hva han gjorde på taket og ikke hva han ellers skulle bruke en så diger tusj til. Vi får se om ikke politiet har bilder av flere slike tagger. 0 Siter
dolores83 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 han har jo en temmelig syltynn historie, i hvert fall... det er ikke så ofte jeg befinner meg på hustak med "taggetusj" i lomma:) 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 han har jo en temmelig syltynn historie, i hvert fall... det er ikke så ofte jeg befinner meg på hustak med "taggetusj" i lomma:) Gutta skulle se det fra toget på vei til skolen. Det gir visst status. Men en time senere var det vekk, malt over. Og nå er det sprøyta med silikonolje. Hvis de tagger der, så blir tusjen ødelagt. Den slutter å skrive. 0 Siter
dolores83 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Gutta skulle se det fra toget på vei til skolen. Det gir visst status. Men en time senere var det vekk, malt over. Og nå er det sprøyta med silikonolje. Hvis de tagger der, så blir tusjen ødelagt. Den slutter å skrive. hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.