Gå til innhold

Nordmenn på dyresex reise til Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fatter ikke at dyrene kan nedverdige seg på den måten der for pengenes skyld.

Gjest orker ikke lese alt
Skrevet

Slikt finnes ikke i "min verden". Det er for sykt!!!!

Skrevet

Jeg fatter ikke at dyrene kan nedverdige seg på den måten der for pengenes skyld.

*lol*

Skrevet

Ja det er jo så morsomt.

Stakkars dyr.

Hjelpe meg da. Klart det er synd på dyrene. Som jeg skrev i innlegget myntet på deg; Det er helt kvalmt!

Men det må jo gå an å humre over en god kommentar likevel. Jeg sitter ikke her og ler av misbrukte dyr, jeg ler av besjelingen i SDDs innlegg som jeg faktisk syntes var ganske morsom.

Skrevet

Hjelpe meg da. Klart det er synd på dyrene. Som jeg skrev i innlegget myntet på deg; Det er helt kvalmt!

Men det må jo gå an å humre over en god kommentar likevel. Jeg sitter ikke her og ler av misbrukte dyr, jeg ler av besjelingen i SDDs innlegg som jeg faktisk syntes var ganske morsom.

Skjønte det da.

Men jeg syntes ikke morsomheter bekostning av slike saker er så veldig morsomme at det gjør noe.

I grunnen ikke meningen å være så krass, bare var litt kjappere i vendingen enn jeg pleier ;)

Skrevet

Står i artikkelen at dyrene hadde mange års ERFARING i å ha sex med mennesker...

Yeye..

Skrevet

Står i artikkelen at dyrene hadde mange års ERFARING i å ha sex med mennesker...

Yeye..

Det er mange syke mennesker i verden. Det bør ikke overraske noen lenger.

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Skjønte det da.

Men jeg syntes ikke morsomheter bekostning av slike saker er så veldig morsomme at det gjør noe.

I grunnen ikke meningen å være så krass, bare var litt kjappere i vendingen enn jeg pleier ;)

Ok :o)

Skrevet

Ler...

Da jeg leste artikkelen var jeg 100% sikker på at den ville havne her, og jeg fikk rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...