Gå til innhold

Fikk et svar til meg, som jeg nå ser ikke var til meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri opplevd det før, trodde det bare var Togli som opplevde sånt. Det var et svar jeg fikk opp som "svar til meg",som jeg nå ser ikke var til meg,da det var plassert et annet sted i tråden.

Fikk så mange svar på denne "Erika-tråden" at jeg ikke kan gå tilbake og sjekke dette...

Men da har jeg også opplevd det...

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg håper de får fikset det, for noen ganger skriver jeg om noe personlig (sykdom) på et annet forum under annet nick. Jeg vil ikke fortelle alt om meg, men jeg håper de som får andres svar holder ting for seg selv.

Skrevet

Jeg håper de får fikset det, for noen ganger skriver jeg om noe personlig (sykdom) på et annet forum under annet nick. Jeg vil ikke fortelle alt om meg, men jeg håper de som får andres svar holder ting for seg selv.

i dette tilfellet var det et svar i samme tråd. jeg ante ikke at det kom feil før nå.Så jeg aner ingenting om den som skrev det heller hvis noen skulle lure.

Skrevet

Thank's ;-)

Anbefaler deg å gi beskjed til webmaster. Det er også lurt å sjekke om du har fått svarene til bare _en_ person eller om det er flere ulike personers svar du har fått. Hvis du mailer webmaster kan du også fortelle nicket til den/de du har fått svarene til. På den måten kan webmaster kanskje finne ut hvordan problemet kan løses!?

Antagelig har alt ordna seg nå? Hos meg varer det ikke så veldig lenge. Kanskje 10-15 minutter...

Skrevet

i dette tilfellet var det et svar i samme tråd. jeg ante ikke at det kom feil før nå.Så jeg aner ingenting om den som skrev det heller hvis noen skulle lure.

Kanskje noen har postet feil? det hender jeg får svar som jeg ser skulle ligget et annet sted i tråden - fordi de har svart rett etter at de har lest mitt svar - og så glemt å svare rett person - så det lønner seg å se tråden i ett.

Skrevet

Kanskje noen har postet feil? det hender jeg får svar som jeg ser skulle ligget et annet sted i tråden - fordi de har svart rett etter at de har lest mitt svar - og så glemt å svare rett person - så det lønner seg å se tråden i ett.

Jeg fikk et svar opp til meg, og nå ligger svaret et annet sted i tråden. Så hvordan kom det svaret opp som "svar til meg"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...