Lurveline Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg innbiller meg at det er noen andre som også synger denne låta, kan dette stemme? 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Det stemmer. Hvem da? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er egentlig en NIN låt..Men de to versjonene høres ganske forskjellige ut..;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hvem da? Nine Inch Nails. Det er deres låt, selv om Cash gjorde den på sin måte - og det er gjennom ham den ble kjent. 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Nine Inch Nails. Det er deres låt, selv om Cash gjorde den på sin måte - og det er gjennom ham den ble kjent. Tusen takk:o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Det er egentlig en NIN låt..Men de to versjonene høres ganske forskjellige ut..;-) Takker og bukker:o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Tusen takk:o) For øvrig et av de få eksemplene jeg kan komme på hvor coverversjonen er bedre enn originalen - langt bedre også. Men det må sies at jeg aldri har hatt sansen for Nine Inch Nails. 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 For øvrig et av de få eksemplene jeg kan komme på hvor coverversjonen er bedre enn originalen - langt bedre også. Men det må sies at jeg aldri har hatt sansen for Nine Inch Nails. Det var det jeg mente også, at den var bedre, men uansett hvordan jeg vrei hjerneceller så greide jeg ikke å huske hva de het. Fikk den på hjernen etter jeg hørte den på en reklamesnutt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det var det jeg mente også, at den var bedre, men uansett hvordan jeg vrei hjerneceller så greide jeg ikke å huske hva de het. Fikk den på hjernen etter jeg hørte den på en reklamesnutt. Svært mange av låtene på Cash sine fire siste album er coverlåter, men han har gjort samtlige på sin måte. Mange minner ikke engang om originalene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.