Gå til innhold

Johnny Cash' Hurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innbiller meg at det er noen andre som også synger denne låta, kan dette stemme?

laguna1365380434
Skrevet

Det er egentlig en NIN låt..Men de to versjonene høres ganske forskjellige ut..;-)

Skrevet

Hvem da?

Nine Inch Nails.

Det er deres låt, selv om Cash gjorde den på sin måte - og det er gjennom ham den ble kjent.

Skrevet

Nine Inch Nails.

Det er deres låt, selv om Cash gjorde den på sin måte - og det er gjennom ham den ble kjent.

Tusen takk:o)

Skrevet

Det er egentlig en NIN låt..Men de to versjonene høres ganske forskjellige ut..;-)

Takker og bukker:o)

Skrevet

Tusen takk:o)

For øvrig et av de få eksemplene jeg kan komme på hvor coverversjonen er bedre enn originalen - langt bedre også.

Men det må sies at jeg aldri har hatt sansen for Nine Inch Nails. :)

Skrevet

For øvrig et av de få eksemplene jeg kan komme på hvor coverversjonen er bedre enn originalen - langt bedre også.

Men det må sies at jeg aldri har hatt sansen for Nine Inch Nails. :)

Det var det jeg mente også, at den var bedre, men uansett hvordan jeg vrei hjerneceller så greide jeg ikke å huske hva de het.

Fikk den på hjernen etter jeg hørte den på en reklamesnutt.

Skrevet

Det var det jeg mente også, at den var bedre, men uansett hvordan jeg vrei hjerneceller så greide jeg ikke å huske hva de het.

Fikk den på hjernen etter jeg hørte den på en reklamesnutt.

Svært mange av låtene på Cash sine fire siste album er coverlåter, men han har gjort samtlige på sin måte. Mange minner ikke engang om originalene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...