Gå til innhold

hvilke grønnsaker er god å bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager matpakke hver dag og trenger ideer til hvilke grønnsaker som er bra å bruke i matpakken. Jeg bruker som vanligvis brødskive med skinke og agurk. Hvilke andre grønnsaker er gode å bruke på brødskiva?

Skrevet

på brødskiva er det vanligste for meg agurk, tomat, paprika. Om du ønsker litt mer smak kan man ha litt purreløk oppå.

Ellers kan du jo lage deg salater å ha på skiva. Jeg pleier innimellom å blande en appelsin og en avokado med rød løk og litt sitronsprut og krydre det godt med salt og pepper.

Skrevet

Tomater, paprika, agurk, rødbeter, sylteagurker og gulrot.

Det finnes tusen varianter.

Så her er det bare smak og behag som stemmer....

Skrevet

Tja, det varierer veldig.

Til fex leverpostei bruker jeg slangeagurk eller sylteagurk. Avocado og sølvløk kan også være godt.

Til ost: paprika, agurk, tomat, salatblad, drue, epleskiver eller purre.

Ellers er det godt med gulrot i staver ved siden av brødmaten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...