Gjest matpakke Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg lager matpakke hver dag og trenger ideer til hvilke grønnsaker som er bra å bruke i matpakken. Jeg bruker som vanligvis brødskive med skinke og agurk. Hvilke andre grønnsaker er gode å bruke på brødskiva? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 paprika,tomat,purreløk 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 på brødskiva er det vanligste for meg agurk, tomat, paprika. Om du ønsker litt mer smak kan man ha litt purreløk oppå. Ellers kan du jo lage deg salater å ha på skiva. Jeg pleier innimellom å blande en appelsin og en avokado med rød løk og litt sitronsprut og krydre det godt med salt og pepper. 0 Siter
hidi Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Tomater, paprika, agurk, rødbeter, sylteagurker og gulrot. Det finnes tusen varianter. Så her er det bare smak og behag som stemmer.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Tja, det varierer veldig. Til fex leverpostei bruker jeg slangeagurk eller sylteagurk. Avocado og sølvløk kan også være godt. Til ost: paprika, agurk, tomat, salatblad, drue, epleskiver eller purre. Ellers er det godt med gulrot i staver ved siden av brødmaten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.