Gjest vil ha den.:0( Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Finnes det en plate av Tobben/Lille Tobben? Jeg søker til jeg blir grønn, men finner ingenting. Sangen var datasammensatt og poppa med masse gurgel og babbel fra en baby. Jeg synes den var "discotøff". Noen som vet hvilken sang jeg mener?? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg fant mye rart når jeg forsøkte å søke etter lille tobben. Naked lille tobben og live lille tobben.. Det så betenkelig ut. 0 Siter
Gjest vil ha den Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg fant mye rart når jeg forsøkte å søke etter lille tobben. Naked lille tobben og live lille tobben.. Det så betenkelig ut. Det er norskt regner jeg med...dama på radioen sa "det var lille tobben på 2år med (tror det var) ballfiddel, eller noe sånt... 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er norskt regner jeg med...dama på radioen sa "det var lille tobben på 2år med (tror det var) ballfiddel, eller noe sånt... Finner ikke noe fornuftig, når jeg søker på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.