Lillemus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Liker hår på brystet, og armene og legger. Skjegg kommer helt an på hva han kler. helst uten, men der går estetikken foran. Men hår på brystet er bare såååå sexy, og sånn liten løype ned fra magen. *sukk* "Men hår på brystet er bare såååå sexy, og sånn liten løype ned fra magen. *sukk*" *Sikler* 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Åh, det finnes da mange sexy menn uten hår på hodet! Hentesveis, derimot.... Hentesveis er GRUSOMT! Aldeles forjævlig rett og slett. Jeg fatter ikke at menn, som eller kunne sett ganske kjekke ut, går rundt med hentesveis og tror at de lurer oss andre til å tro at de har hår på hodet!? Patetisk. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hentesveis er GRUSOMT! Aldeles forjævlig rett og slett. Jeg fatter ikke at menn, som eller kunne sett ganske kjekke ut, går rundt med hentesveis og tror at de lurer oss andre til å tro at de har hår på hodet!? Patetisk. Ja, ikke sant? *Grøss* Når tiden er kommet, er det bare å ta barbermaskinen fatt og rake hele hodet, mener jeg. MYE mer sexy enn å tviholde på de få hårstråene som er der... 0 Siter
Atene Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ja, ikke sant? *Grøss* Når tiden er kommet, er det bare å ta barbermaskinen fatt og rake hele hodet, mener jeg. MYE mer sexy enn å tviholde på de få hårstråene som er der... Så dere programmet om hentesveis på NRK i sommer? Der var det jo en som syntes hentesveis var så fint at han barberte av håret på toppen...han var nemlig ikke skallet i utgangspunktet. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Så dere programmet om hentesveis på NRK i sommer? Der var det jo en som syntes hentesveis var så fint at han barberte av håret på toppen...han var nemlig ikke skallet i utgangspunktet. he he he - det finnes (heldigvis) mange rare folk i verden.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Glattbarbert i annsiktet ( Men slurv & tredagerskjegg selvsagt kan aksepteres;-)) Lite eller ikke noe hår på brystet. Menn "får lov" til å ha veiviser og hår på beina av meg..De kan GODT stusse armhuler og hår nedentil som er lengre enn tissen, liksom..;-P 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Glattbarbert i annsiktet ( Men slurv & tredagerskjegg selvsagt kan aksepteres;-)) Lite eller ikke noe hår på brystet. Menn "får lov" til å ha veiviser og hår på beina av meg..De kan GODT stusse armhuler og hår nedentil som er lengre enn tissen, liksom..;-P Hår som er lengre en tissen... *LOL* Vet ikke om jeg nå skal se for meg ekstremt lange hår eller ekstremt kort tiss!! Uansett en fordel å "finne igjen" tissen uten å bruke bokmerke! 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Så dere programmet om hentesveis på NRK i sommer? Der var det jo en som syntes hentesveis var så fint at han barberte av håret på toppen...han var nemlig ikke skallet i utgangspunktet. *ha ha* Utrolig!! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hår som er lengre en tissen... *LOL* Vet ikke om jeg nå skal se for meg ekstremt lange hår eller ekstremt kort tiss!! Uansett en fordel å "finne igjen" tissen uten å bruke bokmerke! Absolutt! ;-) Menn er jævlig flinke til å ha høylydte preferanser om damers kropp, en ikke fullt så flinke til å fikse lett fiksbare eyesores hos seg selv..;-P Uten at jeg synes det er nødvendig med raka pung og sånn..Men LITT orden på sakene bør de ha..;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Absolutt! ;-) Menn er jævlig flinke til å ha høylydte preferanser om damers kropp, en ikke fullt så flinke til å fikse lett fiksbare eyesores hos seg selv..;-P Uten at jeg synes det er nødvendig med raka pung og sånn..Men LITT orden på sakene bør de ha..;-) Vi med seriøs hårfobi vet å fikse opp også i egne rekker. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Vi med seriøs hårfobi vet å fikse opp også i egne rekker. Godt å høre! ;-) Hårfobi ja..Vennene mine ler av meg, fordi jeg synes det er så vesentlig med barberhøvelen..Jeg driter i om bena mine SER barberte ut, det er neggu ikke bra nok om de ikke føles HELT glatte ut og..Jeg blir sur av å bli overtalt med, foreksempel med ut, om jeg har antydning til legge stubb, selvom det er bare jeg som "ser" det.;-P *high maintance" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Godt å høre! ;-) Hårfobi ja..Vennene mine ler av meg, fordi jeg synes det er så vesentlig med barberhøvelen..Jeg driter i om bena mine SER barberte ut, det er neggu ikke bra nok om de ikke føles HELT glatte ut og..Jeg blir sur av å bli overtalt med, foreksempel med ut, om jeg har antydning til legge stubb, selvom det er bare jeg som "ser" det.;-P *high maintance" Det er så få som vet om min hårfobi (om jeg ser utover dol) at det ikke er noen som ler av meg. Kroppshår blir sjelden diskutert. Men i 7 dager på Mallorca smurte jeg inn en gorillarygg daglig, og jeg har fortsatt ikke helt kommet meg. Neste gang reiser jeg alene. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Godt å høre! ;-) Hårfobi ja..Vennene mine ler av meg, fordi jeg synes det er så vesentlig med barberhøvelen..Jeg driter i om bena mine SER barberte ut, det er neggu ikke bra nok om de ikke føles HELT glatte ut og..Jeg blir sur av å bli overtalt med, foreksempel med ut, om jeg har antydning til legge stubb, selvom det er bare jeg som "ser" det.;-P *high maintance" Det er jo nettopp dette med "stubb" som er den store, store ulempen ved barbering, da. Liker ikke stubbene jeg heller, selv om det ikke "syns".... Selv foretrekker jeg voksing av legger, for da kommer det mye, tynne hår ut igjen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er så få som vet om min hårfobi (om jeg ser utover dol) at det ikke er noen som ler av meg. Kroppshår blir sjelden diskutert. Men i 7 dager på Mallorca smurte jeg inn en gorillarygg daglig, og jeg har fortsatt ikke helt kommet meg. Neste gang reiser jeg alene. Ajaj..:-o Hørtes ikke bra ut! ;-) Det diskuteres ikke SÅ mye kroppshår i min vennekrets heller, men samtaler av typen "Skal vi etteller annet? - Jommen da må jeg hjemmom å barbere leggene først- What, for DET?! Og dessuten jeg ser ingenting! - Det spiller ingenrolle, det er sånn det blir" har blitt holdt såpass ofte at det er genrellt fastslått at jeg er sær som et viskelær..;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er jo nettopp dette med "stubb" som er den store, store ulempen ved barbering, da. Liker ikke stubbene jeg heller, selv om det ikke "syns".... Selv foretrekker jeg voksing av legger, for da kommer det mye, tynne hår ut igjen. Ja, jeg har vurdert det jeg også, men hjemmevoksing er jo noe klin, som hvertfall ikke jeg fikk til på første forsøk, og salongene er vel ganske pricy? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ajaj..:-o Hørtes ikke bra ut! ;-) Det diskuteres ikke SÅ mye kroppshår i min vennekrets heller, men samtaler av typen "Skal vi etteller annet? - Jommen da må jeg hjemmom å barbere leggene først- What, for DET?! Og dessuten jeg ser ingenting! - Det spiller ingenrolle, det er sånn det blir" har blitt holdt såpass ofte at det er genrellt fastslått at jeg er sær som et viskelær..;-P Men hvorfor må du hjem og barbere - tar du ikke dette som ledd i den daglige morgenrutine? *erter* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Men hvorfor må du hjem og barbere - tar du ikke dette som ledd i den daglige morgenrutine? *erter* Nei, ikke nødvendigvis for da hender det at jeg er sur og trøtt og heller vil drikke kaffe..;-P Dessuten er det ikke alltid at det passer så godt at jeg låser meg inne på badet i trekvarter for full finish..;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ja, jeg har vurdert det jeg også, men hjemmevoksing er jo noe klin, som hvertfall ikke jeg fikk til på første forsøk, og salongene er vel ganske pricy? :-) Ja, som oftest koster det flesk å vokse, men ihvertfall for et par år siden var "Alle's Beauty Clinik" rimelig (og ja: Det skrives virkelig slik!!! Helt skrekkelig..... nuvel...) Denne salongen tok ta 150 kr for jobben, hvilket er meget overkommelig. Og så jobbet jeg da like i nærheten av en salong, slik at det ikke kostet meg noe særlig tid å dra dit heller. Men de siste par årene har jeg bare vokset selv. Litt vanskelig i starten, men nå går det veldig greit. Har studert teknikken i salongene, både mht hvor mye voks de kliner på og hvordan de røsker i vei, og det har vært nyttig! :-) Men man kan ikke ha fullstendig hårfobi med voksing, da, for det må jo gro ut igjen litt før man kan vokse på nytt. Men vokser man jevnlig, vil det som kommer ut være tynnere og mykere. Men de hender seg at jeg skal på noe som gjør at jeg ikke kan vente, og så tar jeg høvelen fatt. Da synes jeg alltid det er skikkelig ille å vente til hårene har fått de nødvendige millimetrene til at jeg kan ta fram voksen igjen! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ja, som oftest koster det flesk å vokse, men ihvertfall for et par år siden var "Alle's Beauty Clinik" rimelig (og ja: Det skrives virkelig slik!!! Helt skrekkelig..... nuvel...) Denne salongen tok ta 150 kr for jobben, hvilket er meget overkommelig. Og så jobbet jeg da like i nærheten av en salong, slik at det ikke kostet meg noe særlig tid å dra dit heller. Men de siste par årene har jeg bare vokset selv. Litt vanskelig i starten, men nå går det veldig greit. Har studert teknikken i salongene, både mht hvor mye voks de kliner på og hvordan de røsker i vei, og det har vært nyttig! :-) Men man kan ikke ha fullstendig hårfobi med voksing, da, for det må jo gro ut igjen litt før man kan vokse på nytt. Men vokser man jevnlig, vil det som kommer ut være tynnere og mykere. Men de hender seg at jeg skal på noe som gjør at jeg ikke kan vente, og så tar jeg høvelen fatt. Da synes jeg alltid det er skikkelig ille å vente til hårene har fått de nødvendige millimetrene til at jeg kan ta fram voksen igjen! ;-) Tusen takk for info! :-) Det var jo sannelig ikke så dyrt heller! Skal jeg jammen meg vurdere! :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ikke noe hår er det beste, men jeg kan godta litt tredagers skjegg. Flippskjegg, kinnskjegg og goatie er supert på noen. På hodet digger jeg både langt hår og ikke noe hår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.