mariaflyfly Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Er det noen som har et forhold til teksten til "A whiter shade of pale" av Procol harum ? http://www.metrolyrics.com/lyrics/109010/Procul_Harum/A_Whiter_Shade_Of_Pale Jeg skjønner ingenting! Hvorfor blir hun bleik? Hva er det han ikke skjønner? Og hva pokker har en møller med dette å gjøre? Uvitende hilsen 0 Siter
nyttnick Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Denne teksten er ment å være ganske uforståelig.Den ble skrevet i LSD rus og bærer preg av det :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Sangen er nydelig men jeg har aldri skjønt meninga med teksten. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Denne teksten er ment å være ganske uforståelig.Den ble skrevet i LSD rus og bærer preg av det :-) Tenkte jeg og... Tolker den som en speisa drøm, jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.