Gjest Internazionale Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 med utlysningsnummeret. Hvor på søknaden merker jeg den? I overskriften? Nederst? Svar gjerne ut i fra erfaringer. 0 Siter
Gjest Internazionale Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Som topptekst, kanskje.. 0 Siter
hidi Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Som topptekst, kanskje.. Ville ha merket den nederst i høyre hjørne. 0 Siter
Gjest Internazionale Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ville ha merket den nederst i høyre hjørne. Okay, da gjør jeg det. Takk! 0 Siter
songbirdy Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Okay, da gjør jeg det. Takk! Nederst på høyre hjørne i søknaden eller på konvolutten?? I søknaden ville jeg nevnt utlysningsnummeret i begynnelsen av søknaden - enten ved å skrive det i hovedoverskriften; "Søknad på stilling som vernepleier (utl.nr.50945)", evt. "Søknad på stilling som vernepleier". Viser til annonse i Dagblabla 12/9-06 (utl.nr. 50945) og vil med dette søke på denne stillingen.... Om du skal merke konvolutten, ville jeg skrevet utl.nr nederst, i høyre hjørnet. Gudd løkk! =) 0 Siter
Gjest Internazionale Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Nederst på høyre hjørne i søknaden eller på konvolutten?? I søknaden ville jeg nevnt utlysningsnummeret i begynnelsen av søknaden - enten ved å skrive det i hovedoverskriften; "Søknad på stilling som vernepleier (utl.nr.50945)", evt. "Søknad på stilling som vernepleier". Viser til annonse i Dagblabla 12/9-06 (utl.nr. 50945) og vil med dette søke på denne stillingen.... Om du skal merke konvolutten, ville jeg skrevet utl.nr nederst, i høyre hjørnet. Gudd løkk! =) Søren også... :-) Sendte nettopp søknaden via e-post, altså uten konvolutt... Skrev utlysningsnummeret nederst til høyre på søknadsdokumentet (doc.). Men, men... Det er snakk om en deltidsjobb ved siden av studier, så jeg overlever uansett. Takk for svar! 0 Siter
Goliath Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Søren også... :-) Sendte nettopp søknaden via e-post, altså uten konvolutt... Skrev utlysningsnummeret nederst til høyre på søknadsdokumentet (doc.). Men, men... Det er snakk om en deltidsjobb ved siden av studier, så jeg overlever uansett. Takk for svar! I en e-post så ville jeg satt referansenummeret i emnefeltet sammen med stillingsbetegnelsen "Søknad på stilling som xxx - ref. nr.nnn" Og så ville jeg gjort det samme i headingen på selve søknadsdokumentet. 0 Siter
Gjest Internazionale Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 I en e-post så ville jeg satt referansenummeret i emnefeltet sammen med stillingsbetegnelsen "Søknad på stilling som xxx - ref. nr.nnn" Og så ville jeg gjort det samme i headingen på selve søknadsdokumentet. Det første gjorde jeg heldigvis. 0 Siter
Goliath Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det første gjorde jeg heldigvis. Og det er sansynligvis det viktigste:-) 0 Siter
Gjest Internazionale Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Og det er sansynligvis det viktigste:-) Ja, og jeg glemte å takke for ditt svar. Så takk! 0 Siter
Goliath Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ja, og jeg glemte å takke for ditt svar. Så takk! bare hyggelig. Har selv mottatt et større antall jobbsøknader på e-post for et par måneder tilbake - der det var to ulike stillinger lyst ledig. De som hadde korrekt referanse i emnefeltet gjorde det vesentlig enklere og raskere for meg å sortere de i "rett bunke/fil". De som glemte eller utelot referansen helt fikk et minus i vurderingene. For om de ikke klarer å få til det lille man konkret har bedt om i utlysningen, så hvordan skal man kunne stole på at de klarer å få med seg andre detaljer etterhvert....? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.