Gå til innhold

Spørsmål til Prozak

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada, det er et ålreit dyr det.

så lenge dyret setter pris på andre av sin art... ;-)

nattevakt, leser jeg?

er det like koselig som man kan tenke seg egentlig?

drikkes det kaffe eller te, er nattønsket på, kanskje et lite stearinlys? :-)

Nattevakt er så mangt. Spørs hva de vokter på. Noen ser bare på en skjerm med rare tall, noen små lys, figurer, gransker kurver og lytter etter pip.

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

41

• Prozak

17

• keinstein

8

• hidi

4

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Kanskje du ikke forstår _humoren hans_?

;)

er dette humor????!

forstår du det som det, altså?

isåfall bør du lese noen av de svarene han gir meg på min "upassende" humor- der jeg bekyldes for personforfølgelse o personangrep.

får det ikke til å rime.

men men. anser du innleggene hans som humor, innrømmer jeg gladelig at jeg ikke deler den.

:-)

ylvali1365381015
Skrevet

Nattevakt er så mangt. Spørs hva de vokter på. Noen ser bare på en skjerm med rare tall, noen små lys, figurer, gransker kurver og lytter etter pip.

hihi.

kan bli koko av å lytte etter pip om natten. iallefall jeg. ;-)

men jeg hadde også blitt litt småredd, dersom jeg ikke hadde hatt radio eller noe.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ser på rare folk. :D

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

er dette humor????!

isåfall bør du lese noen av de svarene han gir meg på min "upassende" humor- der jeg bekyldes for personforfølgelse o personangrep.

får det ikke til å rime.

men men. anser du innleggene hans som humor, innrømmer jeg gladelig at jeg ikke deler den.

Jeg sier ikke at _alle_ innleggene hans bærer preg av humor.

Nå blander du kortene.

Du påstår at du ikke har opplevd humor fra hans side, men da tror jeg at du ikke forstår hans form for humor.

;)

ylvali1365381015
Skrevet

Kanskje du ikke forstår _humoren hans_?

;)

med mindre man kan betrakte det som humor å psyke ut meg da.

det er jo mulig.

men det synes jo ikke jeg er særlig morsomt i lengden, forståelig nok, ;-)

Skrevet

du som er så ivrig på vern av din person og feilsitater osv skjønner sikkert at jeg ikke vil oppfattes som en annen her inne.

det kan jo de fleste forstå.

skulle vært meg som spøkte med deg på samme vis... hjelpe meg, redd av tanken bare. har forøvrig forsøkt å spøke med deg uten at det ble tatt med humør.

Vel. Jeg har registrert at du, etter at noen har påpekt at nå skjønte du åpenbart ikke spøken - fordi du svarte som om det var en alvorlig uttalelse, forsøker å late som om du også spøkte etterpå. Jeg tviler. Hvis det imidlertid skulle være sant, så har du ikke helt taket på hvordan dette fungerer, tror jeg :-)

"......................................"

Skrevet

hihi.

kan bli koko av å lytte etter pip om natten. iallefall jeg. ;-)

men jeg hadde også blitt litt småredd, dersom jeg ikke hadde hatt radio eller noe.

Jeg har vært i patrulje i mange settinger. Til fots, med bil, med hund osv. Til fots alene er det best med hund, og helst to skikkelig store.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg sier ikke at _alle_ innleggene hans bærer preg av humor.

Nå blander du kortene.

Du påstår at du ikke har opplevd humor fra hans side, men da tror jeg at du ikke forstår hans form for humor.

;)

kan det tenkes at han er mer i godluna når han svarer deg, tro?

alle blir jo goddemte av små kattepuser? ;-)

jeg tar utgangspunkt i de svar han gir meg, ikke annet.

Skrevet

er dette humor????!

får det ikke til å rime.

Nå må du seriøst dra huet ut av ræva litt, da. Jeg har vel aldri beskylt deg for personforfølgelse? Jeg har ledd litt av deg, og kommentert at det du drev med en stund liknet på forsøk på trakassering. Det er imidlertid en stund siden, og irrelevant nå. Det jeg gjør her, er å kommentere det du sier. Og det du gjør er å rakke ned på andre p.g.a deres preferanser - selv om du forsøker å nekte på det etterpå. Og _det_ får du svar på tiltale for.

"........................................"

Skrevet

Slutt å rakk ned på andres preferanser, legninger etc., så fjerner du én grunn for meg til å svare deg skarpt :-)

"........................................."

ylvali1365381015
Skrevet

Vel. Jeg har registrert at du, etter at noen har påpekt at nå skjønte du åpenbart ikke spøken - fordi du svarte som om det var en alvorlig uttalelse, forsøker å late som om du også spøkte etterpå. Jeg tviler. Hvis det imidlertid skulle være sant, så har du ikke helt taket på hvordan dette fungerer, tror jeg :-)

eh.. nå skjønner jeg ikke hvilket innlegg eller hvilken av mine uttalelser du sikter til her.

?

men denne noen som påpekte flisas spøk(som jeg skjønte var spøk, for jeg vet jo selvsagt hvem jeg selv er!)var jo deg!

selv om både jeg og flisa og sikkert de flest andre som er her inne en del vet at det var en spøk, kan det jo tenkes at det er noen som tror jeg og _mors_(gud forby) er en og samme person.

bare se på tidl. innlegg om personer som antatt opererer med flere nick og den intrigestemningen som oppstod i etterkant av det.

nå er jo ikke dol hele verden, men jeg vil jo helst bli tatt til inntekt kun for egne innlegg. eller fordømmes kun på bakgrunn av dem.

at du synes det er et under at jeg kan sitte oppreist foran pcn er jo komisk i seg selv. men neppe stor humor.

;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har vært i patrulje i mange settinger. Til fots, med bil, med hund osv. Til fots alene er det best med hund, og helst to skikkelig store.

uff... får helt gåsehud her.

man bør være mann av en viss størrelse og med kunnskap om selvforsvar i tilleg til hund da ja...iallefall om man patruljerer i større byer.

sikkert en liten forskjell på oslo og snillfjord, vil jeg tro!

Skrevet

eh.. nå skjønner jeg ikke hvilket innlegg eller hvilken av mine uttalelser du sikter til her.

?

men denne noen som påpekte flisas spøk(som jeg skjønte var spøk, for jeg vet jo selvsagt hvem jeg selv er!)var jo deg!

selv om både jeg og flisa og sikkert de flest andre som er her inne en del vet at det var en spøk, kan det jo tenkes at det er noen som tror jeg og _mors_(gud forby) er en og samme person.

bare se på tidl. innlegg om personer som antatt opererer med flere nick og den intrigestemningen som oppstod i etterkant av det.

nå er jo ikke dol hele verden, men jeg vil jo helst bli tatt til inntekt kun for egne innlegg. eller fordømmes kun på bakgrunn av dem.

at du synes det er et under at jeg kan sitte oppreist foran pcn er jo komisk i seg selv. men neppe stor humor.

;-)

Det med "oppreist foran pc-en" var, såvidt jeg husker, en direkte kommentar til noe. Husker ikke hva, så jeg kan ikke kommentere.

Ja, jeg sikter til flisas åpenbare spøk her. SDD svarte deg også, så det er ikke bare jeg som synes det er litt rart at du tok det på alvor. Og alt jeg sa var vel å sammenlikne med flere andre ganger hvor du har svart på noe jeg mener har vært åpenbare spøker fra andre, som om det var alvor.

ylvali1365381015
Skrevet

Nå må du seriøst dra huet ut av ræva litt, da. Jeg har vel aldri beskylt deg for personforfølgelse? Jeg har ledd litt av deg, og kommentert at det du drev med en stund liknet på forsøk på trakassering. Det er imidlertid en stund siden, og irrelevant nå. Det jeg gjør her, er å kommentere det du sier. Og det du gjør er å rakke ned på andre p.g.a deres preferanser - selv om du forsøker å nekte på det etterpå. Og _det_ får du svar på tiltale for.

"........................................"

referer _nå_, og korrekt, til hvordan jeg rakker ned på andre for deres preferanser!

kan ikke minnes at det har vært andre enn deg som har påstått noe sånt.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nå, det er nok flere enn deg som har fått *på pelsen*!

Men det har vært velfortjent..

;)

Skrevet

referer _nå_, og korrekt, til hvordan jeg rakker ned på andre for deres preferanser!

kan ikke minnes at det har vært andre enn deg som har påstått noe sånt.

Referer kan jeg gjøre, men jeg orker ikke lete blant gamle tråder. En eller annen hadde først sagt noe om at voksne barberte kvinner så ut som barn. Noe som i seg selv er tullete nok. Så, på et senere tidspunkt, poengterte hun at hun mente dette for sin egen del, og at hun ikke mente at menn som likte barberte kvinner var perverse (jfr. pedofili). På dette svarte du at, men det synes du.

Skrevet

uff... får helt gåsehud her.

man bør være mann av en viss størrelse og med kunnskap om selvforsvar i tilleg til hund da ja...iallefall om man patruljerer i større byer.

sikkert en liten forskjell på oslo og snillfjord, vil jeg tro!

Det fins og fantes mange verre settinger enn Oslo. Patrulje og vakt for meg vekker minner som ikke kan formidles.

ylvali1365381015
Skrevet

Det med "oppreist foran pc-en" var, såvidt jeg husker, en direkte kommentar til noe. Husker ikke hva, så jeg kan ikke kommentere.

Ja, jeg sikter til flisas åpenbare spøk her. SDD svarte deg også, så det er ikke bare jeg som synes det er litt rart at du tok det på alvor. Og alt jeg sa var vel å sammenlikne med flere andre ganger hvor du har svart på noe jeg mener har vært åpenbare spøker fra andre, som om det var alvor.

jaja. det er stor forskjell på de kommentarene du og sdd gir meg da.

han er ikke frekk eller nedsettende. bare sier hvordan han oppfatter ting. vennlig, rett og slett.

Skrevet

jaja. det er stor forskjell på de kommentarene du og sdd gir meg da.

han er ikke frekk eller nedsettende. bare sier hvordan han oppfatter ting. vennlig, rett og slett.

Slutt å syt nå. Jeg sa "gang på gang gjør du dette". Det var ikke ment spesiellt frekkt engang - jeg synes bare det er litt rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...