Gjest Vidar, ikke Å Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg oppdaget i går en kul på pungen, og trodde først at det var på testikkelen at kulen var. Når jeg ser nærmere viser det seg at denne "kulen" sitter på utsiden av selve pungen, og ser ut som en stor kvise. Den har en hvit prikk i midten, og kan se ut som en slik kvise man pleier å klemme ut. Jeg vet ikke hvor lenge den har vært der, og blir derfor urolig med tanke på hva det kan være. Jeg pleier å barbere "ballene", og er usikker på om det kan være en infeksjon e.l. fra denne behandlingen? Har tidligere løpt til legen når jeg har hatt symptoner på testikkelkreft(flere tilfeller), og føler at jeg snart har brukt opp kvoten på å være hypokonder. Noen som har vært borti lignende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/245728-kul-p%C3%A5-pungen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.