Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg går i feberørska og med hodepine om dagen og i natt sov jeg særdeles dårlig, men det jeg husker er at jeg drømte om deg! Jeg drømte at jeg svimet rundt, antagelig på ei hytte, og hadde feber og greier. Og så lå du på det ene soverommet og tittet ut på meg der jeg svimet rundt og til slutt ba du meg komme opp i overkøya til deg og ligge på armen din til jeg ble frisk igjen. :o)

Snill og omsorgsfull, også i drømme da gitt! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245729-sdd-dr%C3%B8mte-om-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

26

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

5

• 4barns mor-77

3

Annonse

Bare hyggelig! Kjenner deg vel for godt, enten du vil eller ikke! Hehe... :)

Håper du får ei flott helg! Nå skal jeg stikke til byen og myse på Les Misérables fra bak sceneteppet, før jeg tar med meg kompisen som jobber der på nattevakt :)

Jobb på meg også i helga, så det blir begrenset med trivsel. I hvert fall enorm trivsel. :)

Du får kose deg på jobb du også.

Men teater? Forsøker du å elge deg innpå Kåre Conradi, nå? :)

Annonse

Jobb på meg også i helga, så det blir begrenset med trivsel. I hvert fall enorm trivsel. :)

Du får kose deg på jobb du også.

Men teater? Forsøker du å elge deg innpå Kåre Conradi, nå? :)

Hehehe... neida, skulle hente en kompis der, og siden jeg er heeelt hekta på teater for tida, slapp han meg inn på scenen. Kjempeartig å se skuespillerne på nært hold, og se hvordan sceneskiftene foregår! ;)

Du burde forresten sett Les Mis, tror den kommer til Lillestrøm til høsten en gang, eller så er det til våren. Stephen Brandt-Hansen skal ha hovedrollen der. Blir vel neppe like bra som i Trondheim, men gud for en sterk historie...

Gjest Princess Peach

Hehehe... neida, skulle hente en kompis der, og siden jeg er heeelt hekta på teater for tida, slapp han meg inn på scenen. Kjempeartig å se skuespillerne på nært hold, og se hvordan sceneskiftene foregår! ;)

Du burde forresten sett Les Mis, tror den kommer til Lillestrøm til høsten en gang, eller så er det til våren. Stephen Brandt-Hansen skal ha hovedrollen der. Blir vel neppe like bra som i Trondheim, men gud for en sterk historie...

Jeg var og så den forestillingen 2. september. GUD SÅ BRA! Har lyst til å se den en gang til. :)

Han som spiller Jean Valjean var utrolig god!

Det hadde sikkert vært artig, men jeg har absolutt ingen jeg kan be med meg på teater. Så til de grader lite kultiverte folk omgåes jeg at de nok hadde trodd jeg hadde rabla en gang for alle hvis jeg foreslo noe sånt. :)

De fleste rundt meg tror Munch er en øy i Hellas.

Gjest Princess Peach

Det hadde sikkert vært artig, men jeg har absolutt ingen jeg kan be med meg på teater. Så til de grader lite kultiverte folk omgåes jeg at de nok hadde trodd jeg hadde rabla en gang for alle hvis jeg foreslo noe sånt. :)

De fleste rundt meg tror Munch er en øy i Hellas.

Blir gjerne med deg på teater, jeg! Har så lyst til å se stykket en gang til. Så hvis du tar deg en tur til Trondheim, er jeg med. :)

Blir gjerne med deg på teater, jeg! Har så lyst til å se stykket en gang til. Så hvis du tar deg en tur til Trondheim, er jeg med. :)

Det er en deal. Men vi må ha med Line også. Hun kan passe på meg når du begynner å kaste plaststoler rundt forbi. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...