dunderklumpen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg er en kvinne på 36 år som fikk diagnosen Meniere for 8 år siden.I tillegg har jeg fått konstatert Fibromyalgi og ekstremt lavt stoffskifte som blir behandlet med Levaxin.Jeg får også abcesser som utvikler seg til Sepsis med akutt innleggelse og operasjon som regel.I tillegg er jeg under utredelse for autoimmun sykdom.Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre av meg for jeg er så ofte dårlig og det ser ikke ut til å finnes noen hjelp å få.Jeg har nå hatt anfall i 20 timers størrelse i 3 dager i rad og har da lykkets å sprekke ett ribbein under oppkastkramper og ser ut som om jeg har vært på fest i 3 måneder.Føler meg helt misshandlet rett og slett.Jeg har prøvd det meste av mediciner og forskjellige hjelpemidler og maskiner bestillt fra Karolinska i Stockholm uten effekt og nå vet jeg ikke lenger ut og inn.Jeg har barn og familie og må snart ut i arbeid igjen men kan ikke for mitt liv skjønne hvordan det skal gå.Jeg har vanskeligheter nok med å klare det daglige livet som det er.Jeg er så plaget at jeg ikke kan gå ut hvis det blåser eller om det blir under 10 grader ute på vinteren.Jeg har ingen medisiner og ingen hjelp.Men kan ikke tru at det virkelig skal være sånn resten av livet mitt.Det må da være noe å få gjort eller noe jeg kan få hjelp med.Jeg får bare til svar fra legen at det ikke er farlig og det vet jeg men jeg er fanget inne i denne kroppen som blir fryktelig syk veldig ofte og orker snart ikke mere.Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/245747-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahuk Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Gå inn på siden: www.ldn.no er reseptpliktig medisin for mange autoimmune sykdommer som virker. Gå også inn på: www.remedyfind.com. + Kjøp boken: pH-mirakelet av Robert O. Young, se www.hilt-hansteen.no. Syre- og basebalansen i kroppen er utrolig viktig. For sur, gir sykdom. Legene kommer til kort. Men det kommer nok en dag de blir nødt til å se andre veier. Legemiddelindustrien er ikke tjent med at vi blir friske. De vil bare behandle symptomer for bare på den måten kan de fortsette å selge oss medisiner. Denne industrien er kynisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/245747-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal/#findComment-1984741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.