Gå til innhold

Denne ønsker jeg meg...

Anbefalte innlegg

ostepop1365380989
Skrevet

Uff... Jeg blir så fort hekta på sånne ting så jeg skal ikke ønske meg den eller investere i den... (tror jeg) =)

Skrevet

Ønsker meg en slik jeg også, så det er ikke bare du som er barnslig :o)

En grønn hadde passet perfekt i stua mi.

Skrevet

Ønsker meg en slik jeg også, så det er ikke bare du som er barnslig :o)

En grønn hadde passet perfekt i stua mi.

Godt å høre. Selv syntes jeg den røde var kul. Ville passa bra inn i loftstua vår, den ja.

Skrevet

Uff... Jeg blir så fort hekta på sånne ting så jeg skal ikke ønske meg den eller investere i den... (tror jeg) =)

he he he - jeg får vente og se hvor dyr den blir, kanskje jeg må vente et halvt år eller så, slik at den kommer litt ned i pris... Men jeg VIL ha den.

Skrevet

Godt å høre. Selv syntes jeg den røde var kul. Ville passa bra inn i loftstua vår, den ja.

Jeg blir helt hekta på slike maskiner jeg *småflau*

Guttungen sin DS blir flittig brukt av meg også.

Skrevet

Jeg blir helt hekta på slike maskiner jeg *småflau*

Guttungen sin DS blir flittig brukt av meg også.

Min gutts DS er også mye brukt av meg :-)

Guttene i nabolaget synes jeg er en kul mamma, som kan spille :-)

(Jeg elsker New super mario bros!!!)

Skrevet

Min gutts DS er også mye brukt av meg :-)

Guttene i nabolaget synes jeg er en kul mamma, som kan spille :-)

(Jeg elsker New super mario bros!!!)

New super mario bros er bare konge!

Lillesøstrene mine er synes de har verdens tøffeste storesøster som kjøper nintendo-maskiner og spiller sammen med dem.

Det blir livligt i stua når de er på besøk og vi spiller mario Kart på GC.

Skrevet

New super mario bros er bare konge!

Lillesøstrene mine er synes de har verdens tøffeste storesøster som kjøper nintendo-maskiner og spiller sammen med dem.

Det blir livligt i stua når de er på besøk og vi spiller mario Kart på GC.

Mario Cart er konge, det også (Er stort sett veldig glad i mario-spill :-). Liker best donkey-kong banen og den siste i stjerne-cupen (den der du kjører på regnbuen)

Skrevet

Mario Cart er konge, det også (Er stort sett veldig glad i mario-spill :-). Liker best donkey-kong banen og den siste i stjerne-cupen (den der du kjører på regnbuen)

Den regnbuebanen er morsom ja, og søstrene mine river seg i håret, for de klarer aldri å slå meg på den :o)

Skrevet

Jeg finner aldri noe spill som er morsomt jeg!

åhhh - det gjør jeg. Jeg elsker mario-spillene, jeg. Kunne sitte i timesvis, dersom jeg hadde tid (og samvittighet til det).

Skrevet

Barnslig? I såfall er jeg også barnslig :-)

"........................................"

Skrevet

åhhh - det gjør jeg. Jeg elsker mario-spillene, jeg. Kunne sitte i timesvis, dersom jeg hadde tid (og samvittighet til det).

Jeg er litt mer "seriøs" (heh-heh) gamer, og har null sansen for mario og de greien der. Derfor venter jeg på PS3, med HD og bla-bla-bla, for heftige, realistiske spillopplevelser :-)

"........................................."

Skrevet

Jeg er litt mer "seriøs" (heh-heh) gamer, og har null sansen for mario og de greien der. Derfor venter jeg på PS3, med HD og bla-bla-bla, for heftige, realistiske spillopplevelser :-)

"........................................."

Jeg liker surrealismen i Mario, jeg. Har absolutt ingen sans for kjedelige rollespill eller voldsspill....

Skrevet

Jeg liker surrealismen i Mario, jeg. Har absolutt ingen sans for kjedelige rollespill eller voldsspill....

Jeg liker ikke kjedelige spill, jeg heller :-)

Men jeg har en fetish for spill som er litt intelligente, og som krever kunnskaper, taktisk tenkning, kompetanse etc.

Skrevet

Ja, men har det kommet noe nytt siden den første 3d-Marioen da? - for den surrer og går hos oss enda den! .) Elsker MARIO

Skrevet

Jeg liker ikke kjedelige spill, jeg heller :-)

Men jeg har en fetish for spill som er litt intelligente, og som krever kunnskaper, taktisk tenkning, kompetanse etc.

He he he - påstår du at Mario ikke krever intelligens og kompetanse? *I harnisk* Da tar du fullstendig....rett!!

Mario er tidtrøyte, med en viss grad humor. JEG blir i alle fall i godt humør av å hoppe på koopaer og skremme booer :-)

Jeg har ikke tid til spill som krever at jeg må sette meg inn i taktikk, handling og strategier. Og jeg er -litt- redd for at om jeg hadde blitt hekta på slike spill, så hadde jeg blitt totalt hekta...

Men kos deg med spillene dine du, så fortsetter jeg med det uintelligente, ustratigske og svært lite taktiske tøvet mitt, jeg ;-)

Skrevet

He he he - påstår du at Mario ikke krever intelligens og kompetanse? *I harnisk* Da tar du fullstendig....rett!!

Mario er tidtrøyte, med en viss grad humor. JEG blir i alle fall i godt humør av å hoppe på koopaer og skremme booer :-)

Jeg har ikke tid til spill som krever at jeg må sette meg inn i taktikk, handling og strategier. Og jeg er -litt- redd for at om jeg hadde blitt hekta på slike spill, så hadde jeg blitt totalt hekta...

Men kos deg med spillene dine du, så fortsetter jeg med det uintelligente, ustratigske og svært lite taktiske tøvet mitt, jeg ;-)

Ingenting negativt om "uintelligent" underholdning fra min kant :-)

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...