Katt-ja Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 OK, ikke helt i kategorien "ekkelt" ,men litt snodig lell. Samler prins charles på toalettseter? svar: Ja! Da burde han alliere seg med Madonna,- var det ikke hun som får satt på et nytt sete hver gang hun skal på do? 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Stemmer det at champignoner dyrkes i hestemøkk? Ja. 0 Siter
vin Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Stemmer det at champignoner dyrkes i hestemøkk? Ja. Takk ; har nettopp laget hjmmelaga shampignong(?)suppe som jeg _hadde_ gledet meg til ;o) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hvilken skapning - som er en delikatesse på vårt matbord - er en kjent menneskeeter? Svar: Reker. De spiser alt de kommer over som ligger og råtner på havbunnen, inkludert mennesker. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hvilken skapning - som er en delikatesse på vårt matbord - er en kjent menneskeeter? Svar: Reker. De spiser alt de kommer over som ligger og råtner på havbunnen, inkludert mennesker. Urghl... Reker som er så godt. Får helt noia når jeg tenker på sjølik som blir oppspist av reker, vræl! 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Takk ; har nettopp laget hjmmelaga shampignong(?)suppe som jeg _hadde_ gledet meg til ;o) God apetitt! :-) Det har ikke skremt meg vekk fra champignon. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hvilken skapning - som er en delikatesse på vårt matbord - er en kjent menneskeeter? Svar: Reker. De spiser alt de kommer over som ligger og råtner på havbunnen, inkludert mennesker. Nå frister det faktisk ikke så veldig med reker. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Urghl... Reker som er så godt. Får helt noia når jeg tenker på sjølik som blir oppspist av reker, vræl! Vi får trøste oss med at det sannsynligvis ikke ligger så mange lik rundt omkring. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Vi får trøste oss med at det sannsynligvis ikke ligger så mange lik rundt omkring. Nei, de er vel oppspist allerede. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nei, de er vel oppspist allerede. :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nei, de er vel oppspist allerede. Hjertet til rekene ligger i hodet, så de har vel ikke vett på hva de bør spise og ikke. :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Makrellen spiser døde fisk, og muligens det som verre er..hørte jeg en gang. Og enda så liker jeg makrell! Tunfisk lever så lenge, at den har mye mer forurensning i seg enn annen fisk (tungmetaller). 0 Siter
vin Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 God apetitt! :-) Det har ikke skremt meg vekk fra champignon. Takk! Rundstykkene med smør og gorgonzola ost står klare i ovnen nå ;o) Hilsen 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Makrellen spiser døde fisk, og muligens det som verre er..hørte jeg en gang. Og enda så liker jeg makrell! Tunfisk lever så lenge, at den har mye mer forurensning i seg enn annen fisk (tungmetaller). "Makrellen spiser døde fisk, og muligens det som verre er..hørte jeg en gang." Makrellen har ikke svæmmeblære, og er en rovfisk. Havets leopard. Den må holde seg i bevegelse, derfor kommer den ikke ned på bunnen hvor kadavrene er. 70% av all fisken vi fisker inneholder hvalkveis, en mark. Den er farlig, og dreper tusenvis hvert år der det er vanlig å spise rå fisk. Og det gjelder i mindre grad makrellen. I forsvaret serveres ofte fisk med mark i. Den er kokt og ikke farlig. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Takk! Rundstykkene med smør og gorgonzola ost står klare i ovnen nå ;o) Hilsen Høres lekkert ut! :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 "Makrellen spiser døde fisk, og muligens det som verre er..hørte jeg en gang." Makrellen har ikke svæmmeblære, og er en rovfisk. Havets leopard. Den må holde seg i bevegelse, derfor kommer den ikke ned på bunnen hvor kadavrene er. 70% av all fisken vi fisker inneholder hvalkveis, en mark. Den er farlig, og dreper tusenvis hvert år der det er vanlig å spise rå fisk. Og det gjelder i mindre grad makrellen. I forsvaret serveres ofte fisk med mark i. Den er kokt og ikke farlig. Takk for opplysningene! Greit å vite. Du vet _alt_, du, keinstein! 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Vi får trøste oss med at det sannsynligvis ikke ligger så mange lik rundt omkring. Ikke etter at rekene har vært der. 0 Siter
vin Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Høres lekkert ut! :-) Enkelt og godt ;o) Egentlig elsker jeg å stå timevis på kjøkkenet å lage forskjellig mat,men ikke i denne varmen... Hilsen 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Enkelt og godt ;o) Egentlig elsker jeg å stå timevis på kjøkkenet å lage forskjellig mat,men ikke i denne varmen... Hilsen Har det på samme måte. I dag blir det en enkel wok til middag. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hvilken skapning - som er en delikatesse på vårt matbord - er en kjent menneskeeter? Svar: Reker. De spiser alt de kommer over som ligger og råtner på havbunnen, inkludert mennesker. Samme kan jo sies om krabber - og hummer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.