Gå til innhold

Noen som kommer på en ekkel ting?;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, ikke helt i kategorien "ekkelt" ,men litt snodig lell.

Samler prins charles på toalettseter?

svar: Ja!

Da burde han alliere seg med Madonna,- var det ikke hun som får satt på et nytt sete hver gang hun skal på do?

Skrevet

Stemmer det at champignoner dyrkes i hestemøkk? Ja.

Takk ; har nettopp laget hjmmelaga shampignong(?)suppe som jeg _hadde_ gledet meg til ;o)

Skrevet

Hvilken skapning - som er en delikatesse på vårt matbord - er en kjent menneskeeter?

Svar: Reker. De spiser alt de kommer over som ligger og råtner på havbunnen, inkludert mennesker.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvilken skapning - som er en delikatesse på vårt matbord - er en kjent menneskeeter?

Svar: Reker. De spiser alt de kommer over som ligger og råtner på havbunnen, inkludert mennesker.

Urghl... Reker som er så godt. :P

Får helt noia når jeg tenker på sjølik som blir oppspist av reker, vræl!

Skrevet

Takk ; har nettopp laget hjmmelaga shampignong(?)suppe som jeg _hadde_ gledet meg til ;o)

God apetitt! :-)

Det har ikke skremt meg vekk fra champignon.

Skrevet

Nå frister det faktisk ikke så veldig med reker.

Skrevet

Urghl... Reker som er så godt. :P

Får helt noia når jeg tenker på sjølik som blir oppspist av reker, vræl!

Vi får trøste oss med at det sannsynligvis ikke ligger så mange lik rundt omkring.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi får trøste oss med at det sannsynligvis ikke ligger så mange lik rundt omkring.

Nei, de er vel oppspist allerede. :P;)

Skrevet

Nei, de er vel oppspist allerede. :P;)

Hjertet til rekene ligger i hodet, så de har vel ikke vett på hva de bør spise og ikke. :-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Makrellen spiser døde fisk, og muligens det som verre er..hørte jeg en gang.

Og enda så liker jeg makrell!

:)

Tunfisk lever så lenge, at den har mye mer forurensning i seg enn annen fisk (tungmetaller).

Skrevet

God apetitt! :-)

Det har ikke skremt meg vekk fra champignon.

Takk!

Rundstykkene med smør og gorgonzola ost står klare i ovnen nå ;o)

Hilsen

Skrevet

Makrellen spiser døde fisk, og muligens det som verre er..hørte jeg en gang.

Og enda så liker jeg makrell!

:)

Tunfisk lever så lenge, at den har mye mer forurensning i seg enn annen fisk (tungmetaller).

"Makrellen spiser døde fisk, og muligens det som verre er..hørte jeg en gang."

Makrellen har ikke svæmmeblære, og er en rovfisk. Havets leopard. Den må holde seg i bevegelse, derfor kommer den ikke ned på bunnen hvor kadavrene er.

70% av all fisken vi fisker inneholder hvalkveis, en mark. Den er farlig, og dreper tusenvis hvert år der det er vanlig å spise rå fisk. Og det gjelder i mindre grad makrellen. I forsvaret serveres ofte fisk med mark i. Den er kokt og ikke farlig.

Skrevet

Takk!

Rundstykkene med smør og gorgonzola ost står klare i ovnen nå ;o)

Hilsen

Høres lekkert ut! :-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

"Makrellen spiser døde fisk, og muligens det som verre er..hørte jeg en gang."

Makrellen har ikke svæmmeblære, og er en rovfisk. Havets leopard. Den må holde seg i bevegelse, derfor kommer den ikke ned på bunnen hvor kadavrene er.

70% av all fisken vi fisker inneholder hvalkveis, en mark. Den er farlig, og dreper tusenvis hvert år der det er vanlig å spise rå fisk. Og det gjelder i mindre grad makrellen. I forsvaret serveres ofte fisk med mark i. Den er kokt og ikke farlig.

Takk for opplysningene!

Greit å vite.

Du vet _alt_, du, keinstein!

Skrevet

Ikke etter at rekene har vært der.

Skrevet

Høres lekkert ut! :-)

Enkelt og godt ;o)

Egentlig elsker jeg å stå timevis på kjøkkenet å lage forskjellig mat,men ikke i denne varmen...

Hilsen

Skrevet

Enkelt og godt ;o)

Egentlig elsker jeg å stå timevis på kjøkkenet å lage forskjellig mat,men ikke i denne varmen...

Hilsen

Har det på samme måte. I dag blir det en enkel wok til middag. :-)

Skrevet

Samme kan jo sies om krabber - og hummer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...