Gjest Litt dårlig samvittighet her... Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jobber for en vikarpool. Jeg sier hvilke dager jeg kan jobbe og hvlike jeg er opptatt. Men noen ganger så skjer det ting de dagene jeg skal jobbe, som gjør at jeg ikke kan jobbe allikevel.Den dagen jeg ikke kan jobbe allikevel, tar jeg ikke telefonenen når de ringer. Jeg er jo bare en vikar av mange, men hvor ille er det egentlig at jeg ikke tar mobilen, altså at jeg ikke kan jobbe den dagen jeg har sagt jeg kunne jobbe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Tja - sannsynligvis vil du etterhvert oppleve at de ringer alle andre før de gidder ringe deg ettersom du ikke tar telefonen når du har sagt du kan jobbe. Så du graver i grunnen bare din egen grav. 0 Siter
Kinesermor Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Tja - sannsynligvis vil du etterhvert oppleve at de ringer alle andre før de gidder ringe deg ettersom du ikke tar telefonen når du har sagt du kan jobbe. Så du graver i grunnen bare din egen grav. Vil bare støtte deg i ditt innlegg, klapp klapp klapp 0 Siter
Gjest Litt dårlig samvittighet her... Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Vil bare støtte deg i ditt innlegg, klapp klapp klapp Uhm? Var den til meg eller? 0 Siter
Gjest Litt dårlig samvittighet her... Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Tja - sannsynligvis vil du etterhvert oppleve at de ringer alle andre før de gidder ringe deg ettersom du ikke tar telefonen når du har sagt du kan jobbe. Så du graver i grunnen bare din egen grav. Ok, ja skjønner jo det da. Jeg har en annen fast jobb ved siden av, så jeg klarer meg da. Men hvor mange slike ganger hvor jeg ikke har tatt mobilen tror du det vil gå før de reagerer? 1-2 ganger? 3-5 ganger? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Helt enig med Lillemus. Jo oftere du ikke tar telefonen når du har sagt du kan jobbe, jo sjeldnere vil de prøve å ringe deg. Du blir en person de ikke kan stole på... 0 Siter
Gjest Litt dårlig samvittighet her... Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Helt enig med Lillemus. Jo oftere du ikke tar telefonen når du har sagt du kan jobbe, jo sjeldnere vil de prøve å ringe deg. Du blir en person de ikke kan stole på... Uff, nå får jeg kjempesvart samvittighet. Ikke for min egen del, jeg klarer meg, men mest for dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Uhm? Var den til meg eller? Nei, den var nok beregnet på meg som ikke syntes noe om måten du gjør det på. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Uff, nå får jeg kjempesvart samvittighet. Ikke for min egen del, jeg klarer meg, men mest for dem. Vel, sånn er nå livet en gang. Du får heller være ekstra påpasselig med når du setter opp dager du kan jobbe. Og passe godt på at du ikke avtaler andre ting de dagene. Er det noe viktig som skjer en dag du har sagt du kan jobbe, så får du ringe dem på forhånd og gi beskjed. I det minste bør du ta telefonen når de ringer og ha en god unnskyldning... 0 Siter
petter smart Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Er du 10 år gammel? Det må være lov å gjøre om på hvilke dager en kan jobbe, men da må en si fra så tidlig som mulig, og i alle fall ta telefonen når de ringer. Forhåpentligvis ringer de ikke deg lengre. Tenk på de som administerer dette og tror du er tilgjengelig og så tar du ikke telefonen engang. Folks egoisme slutter aldri å forbause meg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du er ikke forpliktet til å jobbe når de ringer, men du børi det minste ha nok respekt for dem til å svare når de ringer, og gi beskjed om årsak til at du ikke kan. De er ikke pliktige til å hjelpe deg å tjene penger, de gjør det likevel - og det bør du verdsette nok til å være ærlig. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg vet med sikkerhet at det er svært stor pågang hos vikarbyråene, mange å velge mellom. Med din oppførsel så vil du fremstå som en upålitelig fyr, og du vil sannsynligvis dette lenger og lenger ned på "ringelista" deres. Det er mange å ta av der ser du. Du skal ha en svært spesiell utdannelse, eller være svært ettertraktet i arb.markedet på annen måte om du får fortsette å være interesant for dem over tid om du holder på slik. Vær voksen, beklag at det ikke går denne gangen og takk dem for at de ringte deg. Hver gang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.