Gå til innhold

Mer om telefonselgere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man averterer på finn.no med saker som koster over en viss sum oppenger, er det obligatorisk med en kar fra TV2 texttv som ringer etter noen dager med et spesialtilbud.

dette til tross for at man krysser av for 'ønsker ikke kontakt med telefonselgere'

Ekkel måte å drive buisniss på.

Skrevet

De ringer fra tv2 når du setter inn annonser i aviser også.

'vet du at bare 682.000 leser annonsen din i Aftenposten ?'

Skrevet

'vet du at bare 682.000 leser annonsen din i Aftenposten ?'

Eller "to millioner leser våre annonser hver uke"

Skrevet

Eller "to millioner leser våre annonser hver uke"

Hehe, vet du, frekke kisen jeg pratet med sist maste og maste. Jeg fortalte at salgsobjektet var noe jeg egentlig ikke ville selge, men hadde en deal med kona at jeg solgte hvis jeg fikk så så mye.

Mannen skjønte ikke helt dette, og jabret i vei..

'men tenk da, Red. 20.000 kroner, rett i hånda for noe du ikke bruker !'

Jeg tør ikke skjelle dem ut heller, for de har navnet mitt, telefonnummeret og veit hvor jeg bor :)

Skrevet

Hehe, vet du, frekke kisen jeg pratet med sist maste og maste. Jeg fortalte at salgsobjektet var noe jeg egentlig ikke ville selge, men hadde en deal med kona at jeg solgte hvis jeg fikk så så mye.

Mannen skjønte ikke helt dette, og jabret i vei..

'men tenk da, Red. 20.000 kroner, rett i hånda for noe du ikke bruker !'

Jeg tør ikke skjelle dem ut heller, for de har navnet mitt, telefonnummeret og veit hvor jeg bor :)

Hehe :)

Sier høflig, men veldig bestemt at jeg overhode ikke er interessert, og legger på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...