nyca Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Noen her som er dyktige på bytte av motor? Og kan forklare "operasjonen" ved å bytte motor feks i en Chevrolet blazer? Fra bensin til diesel... 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Er motoren omtrent lik med samme motorfester, så burde det gå greit. Men i og med at du skal bytte fra bensin til diesel, så blir det noen tilpasninger. Regner da med at det er blazer motor du skal ha inn igjen også. En kamerat av meg skiftet fra bensin til diesel i en VW og det gikk helt fint det. 0 Siter
nyca Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Er motoren omtrent lik med samme motorfester, så burde det gå greit. Men i og med at du skal bytte fra bensin til diesel, så blir det noen tilpasninger. Regner da med at det er blazer motor du skal ha inn igjen også. En kamerat av meg skiftet fra bensin til diesel i en VW og det gikk helt fint det. Jeg har lyst til å ha i en 6,2 diesel, hvis det lar seg tilpasse... Noe jeg ikke vet, siden jeg ikke er en fagkvinne! Derfor jeg må spør og grave litt ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg har lyst til å ha i en 6,2 diesel, hvis det lar seg tilpasse... Noe jeg ikke vet, siden jeg ikke er en fagkvinne! Derfor jeg må spør og grave litt ;o) Hvor stor motor sitter der da? Kjøper du en diesel motor som er tilpasset denne type bil, så bør det ikke være noe stort problem. 0 Siter
nyca Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Hvor stor motor sitter der da? Kjøper du en diesel motor som er tilpasset denne type bil, så bør det ikke være noe stort problem. I de fleste blazerne, av nyere type, sitter det en 4,3 bensin... Hva med girkasse tror du? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 I de fleste blazerne, av nyere type, sitter det en 4,3 bensin... Hva med girkasse tror du? Tja, gearkassen så ville jeg har ringt et Chevrolet verksted og spurt. På noen biler passer dette glatt sammen, på andre kan det være helt forskjellig. Det spørs hvor flinke fabrikken er til å lage noe felles og spare penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.