Gå til innhold

Har jeg fått brennkopper?

Anbefalte innlegg

Fikk en kviselignende sak på siden av magen. Den tørket inn uten noe utvikling. Men noen dager etter kom ei ny "kvise". Men den klødde litt og fikk en diger gul væskefyllt blære.

Nå har jeg klemt ut gørra, vasket med klorhexidan og smurt på fucidin. Skulle jeg ha gjort noe mer?

Og er dette brennkopper? Er man borte fra folk når en har slike? Eller skal jeg være med folk som normalt? Håndhilse osv.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245800-har-jeg-f%C3%A5tt-brennkopper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest varer en stund

Det høres ut som mulig brennkopper ja. Du har gjort det riktig, men ikke klem på de. Smør på som du har gjort og dekk gjerne til med plaster om du lett kan ta på /klø deg. Væsken i såret smitter over fra fingre til der du tar! Derfor viktig med god håndhygiene ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...