Gå til innhold

Storebror ser oss....

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes det er greit så lenge man har rent mel i posen. Skjønner at folk med lumske hensikter er skeptiske. ;)

Samtidig er det en viss trygghet også, og det er vel derfor det er så mange kameraer overalt.

Skrevet

Synes det er greit så lenge man har rent mel i posen. Skjønner at folk med lumske hensikter er skeptiske. ;)

Samtidig er det en viss trygghet også, og det er vel derfor det er så mange kameraer overalt.

Det er sant. :)

Og vi har nå ikke noe å skjule!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, siden vi bor på IKEA, så er vi jo temmelig godt synlig for folk flest uansett. ;)

Skrevet

Nei, siden vi bor på IKEA, så er vi jo temmelig godt synlig for folk flest uansett. ;)

Det er vi, så vi er egentlig vant til dette....;)

Gjest Paranoidi
Skrevet

Jepp! det er derfor jeg alltid går med forkledning ute, kun nettsurfer fra nettkafeer, de få gangene det surfes fra hjemme surfer jeg gjennom abonnement via piratarna i Sverige (der koster det 40 kr/mnd å slippe risikoen å bli sporet av noen), alltid tar ut kontanter før jeg drar på ferie (så ingenting spores via visa), betaler oftest kontant, skifter jevnlig navn og mobnr, bruker kun postboks, reserverer alle telefonnr fra alskens kataloger, flytter ofte, har alarmer overalt, unngår helst steder med kameraovervåkning, slår av sporing på mobilen, gir omtrent aldri ut personlige opplysninger, har tre meter høye vegger rundt hele huset, alltid bevepnet med pepperspray.OSV!

Skrevet

Jepp! det er derfor jeg alltid går med forkledning ute, kun nettsurfer fra nettkafeer, de få gangene det surfes fra hjemme surfer jeg gjennom abonnement via piratarna i Sverige (der koster det 40 kr/mnd å slippe risikoen å bli sporet av noen), alltid tar ut kontanter før jeg drar på ferie (så ingenting spores via visa), betaler oftest kontant, skifter jevnlig navn og mobnr, bruker kun postboks, reserverer alle telefonnr fra alskens kataloger, flytter ofte, har alarmer overalt, unngår helst steder med kameraovervåkning, slår av sporing på mobilen, gir omtrent aldri ut personlige opplysninger, har tre meter høye vegger rundt hele huset, alltid bevepnet med pepperspray.OSV!

Og så tør du å henge på dol?

;p

Gjest Paranoidi
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158253510' post='3290688]

Og så tør du å henge på dol?

;p

Såvidt! ;)

Skrevet

*iik*

Bare dol-bruken min ikke logges så...

;-P

Alt noteres og papirene legges i arkivskap... ;)

Skrevet

Og det vi måtte ha å skjule er ikke interessant...:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hysjda! Er så interessant, atte! :P

Skrevet

Sant, og sånn er det bare... :)

Skrevet

Godeste Stein Ove blander jo sammen flere "storebrødre" her da, og ikke én samlet storebror som ser alt vi gjør. Nøkkelkortet på jobben, kameraene på bussen, telefoner, e-poster, visa...alle disse "sees" jo av i utgangspunktet helt adskilte personer/instanser.

"........................................."

Skrevet

Godeste Stein Ove blander jo sammen flere "storebrødre" her da, og ikke én samlet storebror som ser alt vi gjør. Nøkkelkortet på jobben, kameraene på bussen, telefoner, e-poster, visa...alle disse "sees" jo av i utgangspunktet helt adskilte personer/instanser.

"........................................."

Men så kanskje alle de overvåkes av en person....;)

Skrevet

Men så kanskje alle de overvåkes av en person....;)

:-)

Bare fordi du ikke er paranoid, betyr det ikke at vi ikke er ute etter deg...

".................................."

Skrevet

:-)

Bare fordi du ikke er paranoid, betyr det ikke at vi ikke er ute etter deg...

".................................."

*flire*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...