nedtelling Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg skal sette protese i kneet på tirsdag og har blitt forespurt om jeg skal på opptreningssenter etterpå. Jeg lurer på om noen har erfaring med Jeløya Kurbad i Moss??? Og hvilke erfaringer dere har.. Evt andre kurbad/opptreningssenter i Østlandsområdet. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Her er en viss oversikt: http://www.startsiden.no/okonomi_og_naringsliv/bransjer/helse/institusjoner_og_tjenester/rehabilitering/indexGEO.html Vet ikke om den er komplett, men det er i alle fall et utgangspunkt. 0 Siter
nedtelling Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Her er en viss oversikt: http://www.startsiden.no/okonomi_og_naringsliv/bransjer/helse/institusjoner_og_tjenester/rehabilitering/indexGEO.html Vet ikke om den er komplett, men det er i alle fall et utgangspunkt. Takk for linken :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Takk for linken :-) Jeg tror at Vikersund og Hokksund begge er bra. Muligens Borger Bad også. Disse ligger i Buskerud. Antar at Jeløy også er bra. Ofte har vel slike kurbad/rehabiliteringssentre fokus på ulike diagnosegrupper, så kanskje finner du at noen av disse er bedre på opptrening av knær etter proteee-operasjon enn andre (fokus på ortopedi, eller på knær som sådan). 0 Siter
kjerra34 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hei! Jeg var der i fjor. Hadde veldig god nytte av oppholdet.Fysioterapauten jeg fikk hjalp meg godt ihvertfall En ting jeg slet litt med var å venne meg til maten.Det er veldig fokus på sunn mat og de serverer kun vegetarkost. Dette var jeg ikke klar over da jeg kom dit så overraskelsen ble stor... Men maten var veldig god altså..:-) Og så får du kake til kaffen da...*S* 0 Siter
nanna Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Jeg var der i fjor. Hadde veldig god nytte av oppholdet.Fysioterapauten jeg fikk hjalp meg godt ihvertfall En ting jeg slet litt med var å venne meg til maten.Det er veldig fokus på sunn mat og de serverer kun vegetarkost. Dette var jeg ikke klar over da jeg kom dit så overraskelsen ble stor... Men maten var veldig god altså..:-) Og så får du kake til kaffen da...*S* Nei, det er da ikke kun vegetar? Hvis jeg ikke husker feil er det både fisk og kjøtt til middag. Men også vegetar, som du sier. 0 Siter
nanna Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg var der ifjor og hadde det kjempefint! Maten var nydelig! Turterrenget og området også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.