nedtelling Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg skal sette protese i kneet på tirsdag og har blitt forespurt om jeg skal på opptreningssenter etterpå. Jeg lurer på om noen har erfaring med Jeløya Kurbad i Moss??? Og hvilke erfaringer dere har.. Evt andre kurbad/opptreningssenter i Østlandsområdet. 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Har ikke vært der, men på Cato-senteret i Son. Der var det veldig veldig bra!! Det er nå 5 år siden, og jeg var der i 2 mnd. Lykke til! Klem 0 Siter
flowy Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Tanten min jobber der og jeg har selv møtt mange pasienter som har vært der. Etter hva jeg hører er det veldig bra. Stille og fredelig med veldig god mat. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Kjenner en dame som var der i sommer. Hun var kjempegodt fornøyd. 0 Siter
nedtelling Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Tanten min jobber der og jeg har selv møtt mange pasienter som har vært der. Etter hva jeg hører er det veldig bra. Stille og fredelig med veldig god mat. WOW.. hadde håpet å få litt mindre mat jeg......Hmmm med mye god mat er det jo ikke så lett.. 0 Siter
flowy Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 WOW.. hadde håpet å få litt mindre mat jeg......Hmmm med mye god mat er det jo ikke så lett.. De har vegetariske alternativ. Hvis du sier fra om at du vil ha mager kost, så får du sikkert det. 0 Siter
nedtelling Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 De har vegetariske alternativ. Hvis du sier fra om at du vil ha mager kost, så får du sikkert det. Nå fikk jeg beskjed i dag om at det ikke var ledig plass.. så jeg får se på oversikten på andre alternativer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.