Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Herregud som jeg ler av "Americas Funniest Videos" på TVNorge. Det morsomste i verden er folk som detter eller kløner seg til. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hva står LOL for? http://en.wikipedia.org/wiki/LOL_%28Internet_slang%29 0 Siter
aggavagga Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/LOL_%28Internet_slang%29 Takk:) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 jeg synes det er morsomt kun hvis de ikke slår seg skikkelig-smerte er ikke gøy. og ikke disse små bebbisene som forulykker heller... så ordentlig er nå jeg da. ;-) og jeg blir skikkelig sur selv dersom noen flirer av meg når jeg får vondt, uansett om det måtte fortone seg komisk. gledesdreper? empatisk? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 jeg synes det er morsomt kun hvis de ikke slår seg skikkelig-smerte er ikke gøy. og ikke disse små bebbisene som forulykker heller... så ordentlig er nå jeg da. ;-) og jeg blir skikkelig sur selv dersom noen flirer av meg når jeg får vondt, uansett om det måtte fortone seg komisk. gledesdreper? empatisk? Jeg regner med det er greit for disse folka at vi ler av dem når de faktisk har sendt inn videoene sine til dette programmet. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg regner med det er greit for disse folka at vi ler av dem når de faktisk har sendt inn videoene sine til dette programmet. jada. men det er meg noen merkelige foreldre som sender inn opptak der minsten slår seg i skrittet. eller dem plasserer kattungen på en kaktus for så å filmeele seansen mens de ler høyt av hvor bra opptaket blir. synes du ikke? :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 jada. men det er meg noen merkelige foreldre som sender inn opptak der minsten slår seg i skrittet. eller dem plasserer kattungen på en kaktus for så å filmeele seansen mens de ler høyt av hvor bra opptaket blir. synes du ikke? :-) Enig med det, men de får nå gjøre som de vil. Stygt med dyr som skader seg, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.