Gå til innhold

Jeg sluttet..

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Kitten
Skrevet

for 5 dager siden. Sta som f***! Jeg skal klare det! I dag er den værste dagen til nå, men jeg skal klare det!!! Pappa sluttet også å røyke på dagen. Jeg skal ikke være noe dårligere..

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hold ut!

Jeg er på min 2. dag som røykfri.

Vi vil greie det!

Skrevet

Husk at de fem første dagene er antakelig de verste.

Neste kneik er om en uke eller to, når du _tror_ du er over suget, og det brått kommer over deg. Fristende da å tenke at du kan ta én sigarett. Ikke la deg friste.

Gjest Morrisa:)
Skrevet

Hold ut!

Jeg er på min 2. dag som røykfri.

Vi vil greie det!

Ja, vi skal klare det! Jeg kjenner hver eneste dag at kondisen bedrer seg! Jogger og jogger:) I dag ble jeg hjemme fra fest og morro, så ikke jeg skulle røyke. Hadde noen hos meg tidligere i kveld, og de gikk ut å røyket,- jeg var igjen inne! Hehe;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ja, vi skal klare det! Jeg kjenner hver eneste dag at kondisen bedrer seg! Jogger og jogger:) I dag ble jeg hjemme fra fest og morro, så ikke jeg skulle røyke. Hadde noen hos meg tidligere i kveld, og de gikk ut å røyket,- jeg var igjen inne! Hehe;)

Kommer du til å holde deg _totalt_ unna røyk i fremtiden?

Eller tør du å prøve deg som festrøyker? Jeg tror jeg lett ville bli hekta igjen, hvis jeg begynte som festrøyker.

På den annen side: Vi _vet_ at vi har viljestyrken til det...

Hører om mange som greier det, også. Men de var kanskje ikke like avhengig i utgangspunktet.

Hva tror du?

Skrevet

Ære være dere som klarer å slutte å røyke!

Jeg klarer det ikke pga elendig motivasjon.

Og jegt røyker faktist mye.... Men har tre barn i alderen 13, 16 og 22 og ingen av de kunne tenke seg å begynne....

Og jeg har alltid fortalt dem for en stygg vane det er!

Lykke til alle dere som slutter!

Klem

Gjest Morrisa:)
Skrevet

Kommer du til å holde deg _totalt_ unna røyk i fremtiden?

Eller tør du å prøve deg som festrøyker? Jeg tror jeg lett ville bli hekta igjen, hvis jeg begynte som festrøyker.

På den annen side: Vi _vet_ at vi har viljestyrken til det...

Hører om mange som greier det, også. Men de var kanskje ikke like avhengig i utgangspunktet.

Hva tror du?

Hmm... Godt spørsmål.. Mitt mål er å aldri ta en røyk igjen. Jeg skal bli ybersporty! ;) Har røyka i 11 år og det er nok.

• 4 uker senere...
Gjest excresco
Skrevet

Hei!

Jeg vil også slutte å røyke, og tenkte å gjøre det uten nedtrapping, som deg. Bestemte du deg for en dato på forhånd, eller sluttet du på sparket? Lurer på hva som er smartest.

Går det bra fremdeles?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...