Gå til innhold

Sliten og deppa

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva er det som feiler meg da?

Hele kroppen kjennes som så tung, så tung.

Jeg ble forkjølet i forrige uke, men det er da ikke normalt å bli slik av en forkjølelse.

Jeg går på jobb, men holder på å sovne der og når jeg kommer hjem er jeg fullstendig utslitt og egentlig litt deppa også, uten at jeg har noen grunn til det. Ikke har jeg vondt noen steder heller. Jeg er bare helt uten krefter.

Er det noe annet som går for tiden og hvor lenge varer dette i så fall?

Skrevet

Akkurat slik har jeg det for tiden!

HAr vondt i bihulene... Vondt i halsen, kjempetrøtt, deppa og sliten. Vil bare sove...

Ikke syk nok til at jeg føler jeg kan være borte fra jobb. Men når jeg er på jobb sitter jeg å dupper jeg og...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

HAr vondt i bihulene... Vondt i halsen, kjempetrøtt, deppa og sliten. Vil bare sove...

Ikke syk nok til at jeg føler jeg kan være borte fra jobb. Men når jeg er på jobb sitter jeg å dupper jeg og...

Håper det gir seg snart.

Det irriterer meg at dette skulle skje akkurat nå når det er så fint vær ute (ihvertfall i oslo)

God bedring!

Skrevet

Håper det gir seg snart.

Det irriterer meg at dette skulle skje akkurat nå når det er så fint vær ute (ihvertfall i oslo)

God bedring!

Takk det samma! Håper du føler deg bedre snart, slik at du får nytet godværet...:)

Kanskje det hjelper å ta vitaminer? Og solhatt?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Takk det samma! Håper du føler deg bedre snart, slik at du får nytet godværet...:)

Kanskje det hjelper å ta vitaminer? Og solhatt?

Ja, i dag har pøst på med salat og annen sunn mat for å prøve komme til hektene. Har en kurv full vitaminer, så får vel begynne å spise dem igjen.

Skrevet

Jeg er også litt nedfor for tiden. Går fint når jeg er på universitetet, men når jeg kommer hjem er jeg så tiltaksløs, litt deppa, men har ingen grunn til dette.

Kanskje det er årstidsskifte som er på vei (selv om sola skinner og varmen står på)?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er også litt nedfor for tiden. Går fint når jeg er på universitetet, men når jeg kommer hjem er jeg så tiltaksløs, litt deppa, men har ingen grunn til dette.

Kanskje det er årstidsskifte som er på vei (selv om sola skinner og varmen står på)?

Jeg vet ikke. Jeg liker høsten jeg egentlig.

Skrevet

Ja, kanskje det?

Det begynner å bli tidligere mørkt om kveldene osv.

Vi får prøve å kose oss med levende lys og kakao:)

Skrevet

Det er nok forkjølelsen som tapper deg for energi, og det er jo litt sånn at vi føler vi alltid må ha overskudd og krefter til alle dagens gjøremål. Jeg blir selv helt satt ut om jeg ikke fungerer. Når har man tid til å være syk og slapp..?

Skulle det vare lenge er det nok en ide å oppsøke lege. Jeg gjorde det selv en gang, og da satt han meg på en jernkur, noe som gjorde susen. Jernlageret mitt var visst ganske så labert.

Skrevet

Min første tanke var (stille) lungebetennelse...Jeg var slik du beskriver og fikk lege sjekk. Få deg en time, det er forferdelig tungt alt når formen er i ulage... god bedring!

Gjest anonym på det
Skrevet

Jeg har det også slik i perioder. Gå en tur, slapp av, besøk en venninne eller noe annet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har det også slik i perioder. Gå en tur, slapp av, besøk en venninne eller noe annet.

Jeg orker ikke gå turer nå. Jeg går ellers en time hver dag.

Det er forresten ingen tvil om at jeg har fått bronkitt nå.

Gjest anonym på det
Skrevet

God bedring til deg!

Skrevet

Huff da...:( Du får ta det helt med ro, og bruke tiden til å komme deg..

Ta godt vare på deg selv:)

Klem,

Gjest KariKruskakli
Skrevet

God bedring til deg!

Takk. Det går nok over etter hvert:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Huff da...:( Du får ta det helt med ro, og bruke tiden til å komme deg..

Ta godt vare på deg selv:)

Klem,

Takk, og god bedring til deg også.

Jeg skal ihvertfall slenge meg på sofaen forran tv`n i kveld med god samvittighet:)

Skrevet

Takk, og god bedring til deg også.

Jeg skal ihvertfall slenge meg på sofaen forran tv`n i kveld med god samvittighet:)

Det må du:)

Halsen er litt bedre til meg, men tror det blir en sterkt cognac i kveld;)

Skrevet

Sånn har jeg det og! Vært "uttafor" hele uken, trøtt og slapp og ligget på sofaen og glodd TV om ettermiddagen! Får selvsagt passe dårlig samvittighet, været her i Bergen er fantastisk, og jeg er bare inne...

Jeg må selvsagt forklare mannen min at "Jeg er ikke sur, bare trøtt". Han tror alltid jeg er sur, han kan best sammenlignes med en Duracell-kanin, og er selvsagt ALDRI trøtt! :-)

God bedring til oss begge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...