Gjest ough ough Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg skrev for noen dager siden om en herlig mann jeg har møtt. I går kveld var jeg ensom og lei meg og trøstet meg med rødvin. Jeg la meg ca. halv elleve om kvelden og holdt tlf. i hånden og fant navnet hans. Jeg tror jeg ringte han først, men slo av tlf. ganske raskt. Han ringte øyeblikkelig tilbake og beklaget med engang at han ikke kunne treffe meg før søndag siden han måtte jobbe. Han spurte hvordan det gikk med jobben min, og så sa han at han var trøtt, men ville ringe meg i morgen kveld (dvs. nå i kveld da). Her sitter jeg og føler meg som verdens største idiot som ringte han så sent om kvelden. Han må da tro at jeg er desperat etter han, at jeg er billig osv. Jeg vet ikke hvorfor jeg ringte for så å slå av med engang. Noe så idiotisk, men han ringte i hvert fall tilbake. Her venter jeg nå og greier ikke å konsentrere meg. Hvis han ringer i kveld kommer jeg til å rødme og stamme og skamme meg som en hund. Kanskje han hørte på stemmen min at jeg hadde tatt noen vinglass. HJELP..... 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ikke tenk så mye på hva han evt. tenker. Dere tenker på hverandre begge to, i allefall. Lykke til! 0 Siter
Gjest Ville ikke hatt det Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Han visste vel ikke at det var du som ringte og ringte tilbake av ren nygjerrighet? Om han ikke ringer i kveld, ville jeg ikke hatt særlig store forhåpninger. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du kan jo bare si at du lommeringte eller lignende. 0 Siter
Gjest ough ough Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Han visste vel ikke at det var du som ringte og ringte tilbake av ren nygjerrighet? Om han ikke ringer i kveld, ville jeg ikke hatt særlig store forhåpninger. Selvfølgelig viste han at det var jeg som ringte, og at han ringte meg tilbake. 0 Siter
Gjest ough ough Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du kan jo bare si at du lommeringte eller lignende. Hva mener du med lommeringte? 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hva mener du med lommeringte? At du hadde telefonen i lomma og hadde glemt å ta på tastaturlåsen. Da du oppdaget den ringte, la du så på. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Blir litt oppgitt over dere jenter. Hvorfor gjøre så mye ut av dette da? han setter selvsagt pris på at du tar kontakt. Føler deg billig??....herre-min-jesus. 0 Siter
KaVa Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Blir litt oppgitt over dere jenter. Hvorfor gjøre så mye ut av dette da? han setter selvsagt pris på at du tar kontakt. Føler deg billig??....herre-min-jesus. Enig med mrxx - djiiiis Hvorfor må noen overkomplisere ting sånn? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Slapp av, når han ringer tilbake er det jo fordi han også ønsker å snakke med deg! Ikke bruk så mye tid og krefter på å bekymre deg over hva han måtte tenke om deg og dine handlinger/ytringer. Gjør og si det du føler for! (lett nok å si nå, jeg var _ikke_ flink til dette selv tidligere, men det kommer seg med årene). Fortell oss hvordan det gikk, da :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.