Gå til innhold

Tysk

Gjest Oversette??

Anbefalte innlegg

Gjest Oversette??
Skrevet

Noen som kan oversette for meg?

Hva betyr: kan auch über ande lachen?

Skrevet

Jeg skjønner ikke ordet ande, men ellers betyr det: kan også le av (andre ting?)

Gjest Oversette??
Skrevet

Kan også le godt av ender :o)

Ender? hehe, ok. Takk skal du ha.

Gjest Oversette??
Skrevet

Jeg skjønner ikke ordet ande, men ellers betyr det: kan også le av (andre ting?)

Jeg kom også så langt. Trodde kanskje det skulle bety "andre" eller noe slikt, men ser det betyr ender:-)

Skrevet

Jeg kom også så langt. Trodde kanskje det skulle bety "andre" eller noe slikt, men ser det betyr ender:-)

Nei, det betyr ikke ender.

And heter "Ente".

Gjest Oversette??
Skrevet

Nei, det betyr ikke ender.

And heter "Ente".

Ok, vet du hva det betyr da? Ender ga egentlig ikke noen mening, men tenkte det kanskje bare var på fleip...

Skrevet

Finner ikke and, ande, ände i min gamle tyskordbok. Substantiv blir dessuten skrevet med stor bokstav på tysk, Vil tippe det er en eller annen kortform/feilskriving for anderes (annet).

Gjest Oversette??
Skrevet

Finner ikke and, ande, ände i min gamle tyskordbok. Substantiv blir dessuten skrevet med stor bokstav på tysk, Vil tippe det er en eller annen kortform/feilskriving for anderes (annet).

Hmm, får spørre den som har skrevet det. Han er forøvrig tysk, så han skulle vel vite det selv hva han mener :-)

Takk skal du ha.

Skrevet

Ok, vet du hva det betyr da? Ender ga egentlig ikke noen mening, men tenkte det kanskje bare var på fleip...

Vet ikke. Har adlri hørt ordet "ande". Sikker på at det ikke skulle stå "andere"?

Gjest Oversette??
Skrevet

Vet ikke. Har adlri hørt ordet "ande". Sikker på at det ikke skulle stå "andere"?

Aner ikke, det kan godt hende og gir mere mening iallefall. Kunne ikke forstå hvorfor han skulle blande inn ender iallefall. Tror jeg må lære meg tysk, ikke mye en husker av et år på ungdomsskolen :-)

Gjest Oversette??
Skrevet

Det skal ikke være andere og ikke ande?

Aner ikke, men han som har skrevet det er tysk, så skulle tro han visste hvordan det skrives. Men får spørre ham neste gang. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...