Gå til innhold

Er det noen hjemme?


cathlin

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Så lenge de mannfolka du vil ha for deg selv, ikke er de samme som jeg så villig deler med amber, så er det helt ok.

Men du har vel forlengst fått klarhet i hvorfor mrxx er nr 1 for oss nå?

Nei, egentlig ikke. Og hvis du har sagt det så har jeg glemt det. :)

Uansett, dere kan nyte ham i fred fra mine "klør". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    21

  • keinstein

    12

  • McLoud

    10

  • ylvali1365381015

    10

Nuvel. :)

Jeg gidder ikke dele mannfolk, vil ha full oppmerksomhet! :)

Nei, du vet, de fleste menn har bare kapasitet til en kvinne.

De sjeldne eksemplarene prøver vi å passe godt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Og hvis du har sagt det så har jeg glemt det. :)

Uansett, dere kan nyte ham i fred fra mine "klør". :)

"Uansett, dere kan nyte ham i fred fra mine "klør". :)"

Tusen takk, vi nyter så mye vi kan ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dele en sixpack øl, mens dere nyter en fotballkamp sammen?

Fotball? Ikke i måneskinn. Jeg kan ikke regla en gang, og ikke navnet på -en eneste- spiller. Faktisk! Jeg nevnte navnet på en, som viste seg å ikke ha vært sett i nærheten av en ball på 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg liker ikke å trå varsomt. Da får jeg ratt fans jeg også. :)

ratt fans?

ikke familiær med sjargongen der, altså...

har forresten stelt dusken.

men den er der fremdeles, desverre! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke skjerper deg, så går jeg og støvsuger istedet! :D

Det var en grusom trussel!

Nei, bli heller her og slåss, så tar vi husarbeidet i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball? Ikke i måneskinn. Jeg kan ikke regla en gang, og ikke navnet på -en eneste- spiller. Faktisk! Jeg nevnte navnet på en, som viste seg å ikke ha vært sett i nærheten av en ball på 10 år.

Da er vi to på samme kunnskapsnivå.

Hva vil du da by et kvinnfolk på? Bilmekking i garasjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ratt fans?

ikke familiær med sjargongen der, altså...

har forresten stelt dusken.

men den er der fremdeles, desverre! ;-)

Altså: At folk synes jeg virker som en ok tulling er greit, men enkelte (og her vil jeg naturligvis ikke nevne nick) drar ting pinlig langt i forhold til en jeg heller ikke vil nevne nicket på, og hadde jeg vært den mannen hadde jeg ikke følt meg vel av å lese denne galskapen, hver eneste dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Kunne trengt noen som sugde (støv) her hos meg også nå, men må vel trå til selv.

:o)

Hehe. Kom igjen nå, så blir du så fornøyd etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne trengt noen som sugde (støv) her hos meg også nå, men må vel trå til selv.

:o)

Peachen vil ha et mannfolk hun slipper å dele. Så om du vurderer å svikte meg, så er hun sikkert villig til å støv(!)suge hos deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Peachen vil ha et mannfolk hun slipper å dele. Så om du vurderer å svikte meg, så er hun sikkert villig til å støv(!)suge hos deg også.

Hæ, har du opsjoner på alle mannfolka her inne du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: At folk synes jeg virker som en ok tulling er greit, men enkelte (og her vil jeg naturligvis ikke nevne nick) drar ting pinlig langt i forhold til en jeg heller ikke vil nevne nicket på, og hadde jeg vært den mannen hadde jeg ikke følt meg vel av å lese denne galskapen, hver eneste dag. :)

Det var enda godt at du tok med "hver eneste dag" på slutten, så slipper jeg å frykte at noen av de du skulle ha i tankene kunne være meg.

For bortsett fra de siste to-tre dagene så har ikke jeg lovprist noen som helst på et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enda godt at du tok med "hver eneste dag" på slutten, så slipper jeg å frykte at noen av de du skulle ha i tankene kunne være meg.

For bortsett fra de siste to-tre dagene så har ikke jeg lovprist noen som helst på et par måneder.

Jeg har jo ikke full kontroll på når dere skriver ting. Pleier stort sett å styre unna de diskusjonene. Men de gangene jeg klikker meg inn i noen av disse endeløse trådene, er det alltid et eller annet om Mrxx. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...