frosken Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 He Ain't Heavy... He's My Brother The road is long With many a winding turn That leads us to who knows where Who knows where But I'm strong Strong enough to carry him He ain't heavy, he's my brother So on we go His welfare is of my concern No burden is he, to bear We'll get there For I know He would not encumber me He ain't heavy, he's my brother If I'm laden at all I'm laden with sadness That everyone's heart Isn't filled with the gladness Of love for one another It's a long, long road From which there is no return While we're on our way to there Why not share And the load Doesn't weigh me down at all He ain't heavy, he's my brother He ain't heavy, he's my brother. ----------- Husker ikke navnet på tekstforfatteren, men det er en The Hollies låt. Den skal spilles i kapellet under bisettelsen, og er min hilsen til ham. 0 Siter
Bunny Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Skrevet av Scott og Russel. Fantastisk sang, generelt. Og spesielt for dere. http://en.wikipedia.org/wiki/He_Ain't_Heavy,_He's_My_Brother 0 Siter
hidi Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Vakker sang til en elsket mann. *fryser på ryggen* 0 Siter
cathlin Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Sterk sang. Og nydelig. Tenker på deg. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nå kom tårene.. En sterk og vakker hilsen! Du er i tankene mine. 0 Siter
frosken Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Nå kom tårene.. En sterk og vakker hilsen! Du er i tankene mine. Du må sende noen appelsiner også....*s* Rart at man kan grine det ene øyeblikket og tulle det neste. Innimellom tenker jeg at livet umulig kan gå videre, men så plutselig er det litt hverdag allikevel. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du må sende noen appelsiner også....*s* Rart at man kan grine det ene øyeblikket og tulle det neste. Innimellom tenker jeg at livet umulig kan gå videre, men så plutselig er det litt hverdag allikevel. Det er noe med det.. *på febrilsk appelsinjakt* Det er rart dette livet, er plass til så mye mer enn man tror! Og det skifter så fort. *klemmer frosken paddeflat* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du må sende noen appelsiner også....*s* Rart at man kan grine det ene øyeblikket og tulle det neste. Innimellom tenker jeg at livet umulig kan gå videre, men så plutselig er det litt hverdag allikevel. ja det er det... det er vondt.. smerten er så rå og så inderlig.... men hverdagen trenger seg på.. og det er godt av og til.. ikke sant? nydelig sang... Liker den godt.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du må sende noen appelsiner også....*s* Rart at man kan grine det ene øyeblikket og tulle det neste. Innimellom tenker jeg at livet umulig kan gå videre, men så plutselig er det litt hverdag allikevel. Sorgen har mange ansikter, og vi mennesker er så merkelig (og genialt?) skrudd sammen at vi på en eller annen merkelig måte klarer å overleve i de vondeste og vanskeligste situasjoner. Det er en stor styrke å kunne beholde litt humor. Du har en lang vei å gå i sorgen, ta derfor vare på de små og store gledene du finner. For de finnes! Og uansett: La aldri, aldri, aldri noen andre diktere hvordan du håndterer og viser sorgen din. Det er forresten en nydelig sang du har valgt. Stor klem fra 0 Siter
Soria Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det er en nydelig og beskrivende sang. Ta vare på deg selv. Tenker på deg. 0 Siter
Gyda Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Dette er en nydelig sang. Tårene triller, og jeg tenker på deg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Nydelig, frosken! Sangen er helt fantastisk og er et veldig godt valg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.