Gjest pekka Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Mye å være redd for, men godt jeg ikke har ønofobi!!! http://www.mozon.no/diverse/psykisk_helse/hva_er_du_redd_for Jeg har musefobi..... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg er redd edderkopper og spindelvev. Min store skrekk er å gå rett inn i et digert nett slik at det limer seg fast over hele meg. 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg er redd edderkopper og spindelvev. Min store skrekk er å gå rett inn i et digert nett slik at det limer seg fast over hele meg. har fobi mot edderkopper og angst mot blodprøver... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg er redd edderkopper og spindelvev. Min store skrekk er å gå rett inn i et digert nett slik at det limer seg fast over hele meg. åh ja fytterakkeren så ekkelt! Selve edderkoppen er ikke så ille som nettet for meg faktisk 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 angst FOR blodprøver mente jeg... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 har fobi mot edderkopper og angst mot blodprøver... Ikke greit med fobier nei. Merkelige navn de skal sette på fobiene. Du ha altså Aichmofobi og Araknofobi.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 åh ja fytterakkeren så ekkelt! Selve edderkoppen er ikke så ille som nettet for meg faktisk Når det kommer til de store edderkoppnettene må jeg si meg helt enig. I dag var jeg ute og lekte med minstesnuppa. Mellom garasjen og et tre var det enormt svært edderkoppnett. Det var så ubehagelig å se det. Til slutt kastet jeg en stor stein i det for å få det bort. Jeg holdt meg for ørene slik at jeg slapp å høre når det revnet. Likevel grøsset jeg av lyden jeg antok kom. Problemer, jeg? He he.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg har achluofobi, tydeligvis. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg har achluofobi, tydeligvis. Huff, ja husker da jeg var liten hvor vondt det var å være mørkredd... Heldigvis gikk det over. Kanskje du er like heldig... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Huff, ja husker da jeg var liten hvor vondt det var å være mørkredd... Heldigvis gikk det over. Kanskje du er like heldig... Nei, det blir bare verre med årene. Jeg har altfor makaber fantasi. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg lider av rektoralesfobi. Det er angst for hår i rektum. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg lider av rektoralesfobi. Det er angst for hår i rektum. Det er vel ikke bare hår i _rektum_ du har angst for, vel? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er vel ikke bare hår i _rektum_ du har angst for, vel? Nope. Jeg har en del andre fobier også. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg lider av rektoralesfobi. Det er angst for hår i rektum. Jeg har forresten angst for store, farlige dyr.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nope. Jeg har en del andre fobier også. Hai og skumle damer. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nope. Jeg har en del andre fobier også. Ja, du har beskrevet en av dem ganske inngående i den siste tiden. Huff, stakkars deg, da du hadde denne traumatiske opplevelsen.. Du får vel angst bare av ordet _busk_, regner jeg med? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nope. Jeg har en del andre fobier også. Du har i hvertfall ikke caligynefobi, vet jeg! 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg har sosial angst. Og litt aichmofobi. Og litt odontofobi. Og litt fonofobi (kan ha sammenheng med sosial angst). 0 Siter
Gyda Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg frykter intet (bortsett fra at det skal være tomt for vin i skapet)! Men om jeg led av bibliofobi ville det vært ille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.