Gå til innhold

DOL, bare for damer?

Gjest vil være litt anonym i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke bare damer her, men vi er alle litt kjerringaktige. Så han har nesten rett.

Vi har en funksjon, vi gutta. Uten oss blir det en masse synkronmenstruasjon blandt Doldamene. Sånt noe skal vi ikke ha noe av!

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Prozak

4

• hare1365380455

3

• red

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her er da noen menn, selv om de er i sterkt mindretall. Sist jeg skulle ramse opp, greide jeg å glemme litt for mange.

Men vi har f.eks:

Hawkwind, keinstein, red og Prozak har alt meldt seg.

Noen flere:

McLoud, mrxx, Shitdiddelido, Goliat, Rallar, Morsk, gripp, Sør, Mr Dude, Streker på veggen, a survivar (utestengt?), Petter Smart, musikeren.

Da er jeg oppe i 17. I tillegg har jeg sikkert glemt noen. (Beklager til de det gjelder)

Du har fått med mange! :)

Skrevet

Det er ikke bare damer her, men vi er alle litt kjerringaktige. Så han har nesten rett.

Vi har en funksjon, vi gutta. Uten oss blir det en masse synkronmenstruasjon blandt Doldamene. Sånt noe skal vi ikke ha noe av!

Nei, det må da være noen menn her også! ;)

Skrevet

Her er da noen menn, selv om de er i sterkt mindretall. Sist jeg skulle ramse opp, greide jeg å glemme litt for mange.

Men vi har f.eks:

Hawkwind, keinstein, red og Prozak har alt meldt seg.

Noen flere:

McLoud, mrxx, Shitdiddelido, Goliat, Rallar, Morsk, gripp, Sør, Mr Dude, Streker på veggen, a survivar (utestengt?), Petter Smart, musikeren.

Da er jeg oppe i 17. I tillegg har jeg sikkert glemt noen. (Beklager til de det gjelder)

Bassisten er her kanskje? Lenge siden jeg har sett noe til ham men.

Skrevet

Bassisten er her kanskje? Lenge siden jeg har sett noe til ham men.

Vi får telle med Bassisten :-)

Når vi også tar med nick, som definitivt er her, er vi oppe i 22.

Skrevet

Vi får telle med Bassisten :-)

Når vi også tar med nick, som definitivt er her, er vi oppe i 22.

nhd og Vincent og red

Skrevet

hvor ble det av andor og conan, foresten ?

Savner begge! Conan vet jeg hvor er da

Skrevet

Der ser du, jeg glemte noen:(

Da er vi oppe i 19. Og nå kom jeg på Simen også. 20.

Ok, da trenger vi iallefall to hender for å telle de. I tillegg finnes det sikkert flere som man ikke vet om.

Skrevet

Ok, da trenger vi iallefall to hender for å telle de. I tillegg finnes det sikkert flere som man ikke vet om.

Du må ikke glemme "ikke signatur"! :D

Gjest Kin (ja, mann...)
Skrevet

Interessant hvor mange kvinner som BÅDE synes det er for få menn her, samtidig som de helst ikke vil at deres egen mann skal delta i et sånt skravleforum...

Skrevet

Interessant hvor mange kvinner som BÅDE synes det er for få menn her, samtidig som de helst ikke vil at deres egen mann skal delta i et sånt skravleforum...

Jeg syns det er nok menn her. Veldig bra at det er noen for samlinger med bare damer er uutholdelige.

Skrevet

Jeg syns det er nok menn her. Veldig bra at det er noen for samlinger med bare damer er uutholdelige.

enig! .)

Skrevet

nhd og Vincent og red

Vincent blir nr 23.

Red har jeg talt alt, og nhd regner jeg ikke med siden han er fagperson. (Ja, jeg vet at han svarer litt i hytt og pine i tillegg)

Skrevet

Nå er det 24 med Kin, så da trenger du 5 hender ;-)

Skrevet

Nå er det 24 med Kin, så da trenger du 5 hender ;-)

Fikk du med deg "Ingen Lurer Denne Gutten"?

Skrevet

Fikk du med deg "Ingen Lurer Denne Gutten"?

Nei, der har du en til jeg ikke regner med.

Om han fortsatt er på dol, så skjuler han seg under et annet nick. Og da kan han være telt alt, for alt hva jeg vet.

ylvali1365381015
Skrevet

min synes det virker svært så underholdende! ;-)

og det er da vitterlig flere menn her, unge og ikke fullt så unge. heldigvis.

god, god helg!! :-)

ylvali1365381015
Skrevet

:-D

nei det går ikke...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Selvfølgelig. Alle mot alle :-)

"......................................"

Holder du av en plass til meg, i tilfelle jeg får lyst til å komme, allikevel?

Du fremstår som uimotståelig fristende..

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...