Gå til innhold

skal trådløs telefon stå i laderen hele tiden?

Anbefalte innlegg

Gjest når det piper i telefonen
Skrevet

Eller skal den ligge for seg selv slik at batteriet ikke blir ødelagt?

Den forrige telefonen satte vi alltid i laderen etter bruk, men så ble det til at vi ikke kunne snakke så lenge i den før den gikk tom for strøm.

lalala1365380457
Skrevet

den skal lades ut mellom hver lading, hvis ikke skjer akkurat det du beskrev om din gamle telefon :)

Gjest når det piper i telefonen
Skrevet

den skal lades ut mellom hver lading, hvis ikke skjer akkurat det du beskrev om din gamle telefon :)

Så er det dumt om jeg får en telefon og den går tom for strøm med en gang.....

lalala1365380457
Skrevet

Så er det dumt om jeg får en telefon og den går tom for strøm med en gang.....

helt enig..men sånn er det nå =/ men regner med det er en batteriindikator på telefonen, så du ser om det nermer seg null, så får du heller ta fasstelefonen da.

Skrevet

Det er en fordel om den får ladet seg helt ut fra tid til annen - men det behøver ikke skje hver gang den har vært oppladet.

En del nyere oppladbare batterier (nyere teknologi) sliter ikke lenger med disse problemene, så det er heller ikke sikkert at det er nødvendig med den telefonen du nå har.

Skrevet

Jeg har kjøpt ny i dag, og fikk beskjed om at den ikke bør stå i laderen hele tida. Dette for å unngå klattlading.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...