Prozak Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/15/476812.html To religioner som begge har påført verden uendelige mengder med pur ondskap, hvor begge hevder å være uskyldsrene samtidig som de anklager den andre for noe de begge har vært ansvarlige for. Paven er nok ikke den mest riktige personen til å komme med rettmessig kritikk av den pedofile morderpsykopaten muhammad, nei. "......................................" 0 Siter
hidi Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ja, hva gjør de ikke for å beholde makten..... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Den paven der ser jo til og med ond ut. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Den paven der ser jo til og med ond ut. Han ligner på Emperor Palpatine. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Han ligner på Emperor Palpatine. Han har øynene til Keiseren. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Den paven der ser jo til og med ond ut. Ja, han er ikke god. Var med i Hitler-Jügend også, selv om mange forsøker å bortforklare akkurat det. De moderinseringene og positive tingene den forrige paven fikk til (han var ansett som en radikaler til å begynne med) blir nok ikke akkurat videreført med denne fyren, nei. ".........................................." 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ja, han er ikke god. Var med i Hitler-Jügend også, selv om mange forsøker å bortforklare akkurat det. De moderinseringene og positive tingene den forrige paven fikk til (han var ansett som en radikaler til å begynne med) blir nok ikke akkurat videreført med denne fyren, nei. ".........................................." Jeg lurer på hvorfor han fikk så mange stemmer at det var han som ble pave... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Han har øynene til Keiseren. Så et sånt skilt-ved-fødselen-bilde på nettet en gang. De er kliss like! Sjekk da: http://tinyurl.com/hzyr8 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Så et sånt skilt-ved-fødselen-bilde på nettet en gang. De er kliss like! Sjekk da: http://tinyurl.com/hzyr8 Hehe, likere enn jeg trodde. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg lurer på hvorfor han fikk så mange stemmer at det var han som ble pave... Har du ikke sett Gudfaren 3? Vatikanet er pil råttent! Skulle ikke forundre meg om de var inne på noe der ... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Har du ikke sett Gudfaren 3? Vatikanet er pil råttent! Skulle ikke forundre meg om de var inne på noe der ... Det er lenge siden.... 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Jeg lurer på hvorfor han fikk så mange stemmer at det var han som ble pave... Tja. Samme grunn som ar Kvarme ble erkebiskop i Oslo, kanskje? Ikke akkurat noen foregangsmann for moderne tankegang, han heller. "...................................." 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 sier som lennon: religion er roten til alt ondt. (eller var det are sende osen som sa det?) ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 sier som lennon: religion er roten til alt ondt. (eller var det are sende osen som sa det?) ;-) Jeg pleier ikke å sitere Lennon, da jeg ikke anser han som noe annet enn en ok musiker. Noen profet eller filosof var han ihvertfall ikke. Men akkurat det utsagnet er jo delvis riktig. "........................................." 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg pleier ikke å sitere Lennon, da jeg ikke anser han som noe annet enn en ok musiker. Noen profet eller filosof var han ihvertfall ikke. Men akkurat det utsagnet er jo delvis riktig. "........................................." jo, han er så god så, på så mange måter.. ;-) trenger ikke være noen filosof, at han poengterer ting på en catchy måte og attpåtil lager poesi og musikk utav det holder i massevis for meg. men filosofer er heller ikke å forrakte. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 jo, han er så god så, på så mange måter.. ;-) trenger ikke være noen filosof, at han poengterer ting på en catchy måte og attpåtil lager poesi og musikk utav det holder i massevis for meg. men filosofer er heller ikke å forrakte. :-) Neida - Lennon var til tider en meget god tekstforfatter. Ikke så verst melodiskriver, heller. Men han blir jo forhøyet til noe han aldri var av enkelte. Fryktelig klissete ble han også innimellom, noe som i stor grad ødelegger poesien. Sammenliknet med Paul Pathetico McCartney var han en fantastisk låtskriver i Bille-sammenheng. "........................................." 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Neida - Lennon var til tider en meget god tekstforfatter. Ikke så verst melodiskriver, heller. Men han blir jo forhøyet til noe han aldri var av enkelte. Fryktelig klissete ble han også innimellom, noe som i stor grad ødelegger poesien. Sammenliknet med Paul Pathetico McCartney var han en fantastisk låtskriver i Bille-sammenheng. "........................................." enig! (:-O) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.