Gå til innhold

Hva skal man si til slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/15/476812.html

To religioner som begge har påført verden uendelige mengder med pur ondskap, hvor begge hevder å være uskyldsrene samtidig som de anklager den andre for noe de begge har vært ansvarlige for.

Paven er nok ikke den mest riktige personen til å komme med rettmessig kritikk av den pedofile morderpsykopaten muhammad, nei.

"......................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den paven der ser jo til og med ond ut.

Han ligner på Emperor Palpatine. :)

Skrevet

Han ligner på Emperor Palpatine. :)

Han har øynene til Keiseren. :)

Skrevet

Den paven der ser jo til og med ond ut.

Ja, han er ikke god. Var med i Hitler-Jügend også, selv om mange forsøker å bortforklare akkurat det. De moderinseringene og positive tingene den forrige paven fikk til (han var ansett som en radikaler til å begynne med) blir nok ikke akkurat videreført med denne fyren, nei.

".........................................."

Skrevet

Ja, han er ikke god. Var med i Hitler-Jügend også, selv om mange forsøker å bortforklare akkurat det. De moderinseringene og positive tingene den forrige paven fikk til (han var ansett som en radikaler til å begynne med) blir nok ikke akkurat videreført med denne fyren, nei.

".........................................."

Jeg lurer på hvorfor han fikk så mange stemmer at det var han som ble pave...

Skrevet

Har du ikke sett Gudfaren 3?

Vatikanet er pil råttent! :)

Skulle ikke forundre meg om de var inne på noe der ...

Skrevet

Har du ikke sett Gudfaren 3?

Vatikanet er pil råttent! :)

Skulle ikke forundre meg om de var inne på noe der ...

Det er lenge siden....

Skrevet

Tja. Samme grunn som ar Kvarme ble erkebiskop i Oslo, kanskje? Ikke akkurat noen foregangsmann for moderne tankegang, han heller.

"...................................."

ylvali1365381015
Skrevet

sier som lennon: religion er roten til alt ondt.

(eller var det are sende osen som sa det?) ;-)

Skrevet

sier som lennon: religion er roten til alt ondt.

(eller var det are sende osen som sa det?) ;-)

Jeg pleier ikke å sitere Lennon, da jeg ikke anser han som noe annet enn en ok musiker. Noen profet eller filosof var han ihvertfall ikke. Men akkurat det utsagnet er jo delvis riktig.

"........................................."

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg pleier ikke å sitere Lennon, da jeg ikke anser han som noe annet enn en ok musiker. Noen profet eller filosof var han ihvertfall ikke. Men akkurat det utsagnet er jo delvis riktig.

jo, han er så god så, på så mange måter.. ;-)

trenger ikke være noen filosof, at han poengterer ting på en catchy måte og attpåtil lager poesi og musikk utav det holder i massevis for meg.

men filosofer er heller ikke å forrakte. :-)

Skrevet

jo, han er så god så, på så mange måter.. ;-)

trenger ikke være noen filosof, at han poengterer ting på en catchy måte og attpåtil lager poesi og musikk utav det holder i massevis for meg.

men filosofer er heller ikke å forrakte. :-)

Neida - Lennon var til tider en meget god tekstforfatter. Ikke så verst melodiskriver, heller. Men han blir jo forhøyet til noe han aldri var av enkelte. Fryktelig klissete ble han også innimellom, noe som i stor grad ødelegger poesien. Sammenliknet med Paul Pathetico McCartney var han en fantastisk låtskriver i Bille-sammenheng.

ylvali1365381015
Skrevet

Neida - Lennon var til tider en meget god tekstforfatter. Ikke så verst melodiskriver, heller. Men han blir jo forhøyet til noe han aldri var av enkelte. Fryktelig klissete ble han også innimellom, noe som i stor grad ødelegger poesien. Sammenliknet med Paul Pathetico McCartney var han en fantastisk låtskriver i Bille-sammenheng.

enig! (:-O)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...