Gå til innhold

problemer i underlivet

Anbefalte innlegg

Hei doktor!

Den siste tiden har jeg hatt litt problemer med underlivet, av uante årsaker.

Det gjør vondt å ha samleie. Det forandrer seg fra gang til gang, noen ganger kjenner jeg det ikke i det hele tatt, andre ganger er det umulig å gjennomføre. Jeg føler lyst, og føler at jeg er klar, men så er det helt stengt. Altså trangt. og noen ganger svir det.

Forrige mens var litt merkelig, kort og veldig lite blod, og denne gangen (nå) er den også uvanlig. Det er så lite at jeg ikke kan bruke tampong. (og så tenker jeg at tampong kanskje vil gjøre vondt verre uansett..)

Jeg har bestilt legetime, men den er ikke før 6.okt, og jeg trenger svar på dette, fordi det setter meg litt ute av spill... Jeg er i starten av et nytt forhold, og jeg har ikke lyst at sexlivet skal være så (nesten) ikke-eksisterende. Jeg har tenkt veldig mye på det siste ukene, og til og med mistet lystfølelsen noen ganger, fordi jeg er redd det ikke går...

Det er rett og slett ubehagelig og det går utover psyken.

-Jeg vil opplyse om at jeg har tok abort (i feb-06) i tilfelle dette kan ha noe å si.Dette ble veldig langt, håper du/dere har noen gode råd til meg...

Med vennlig hilsen nettyfletty

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245961-problemer-i-underlivet/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Beklager for sent svar, jeg er i utlandet og hadde problemer med internettkontakt.

Jeg er redd for at det er lite konkret jeg kan si om dine plager. Det er neppe noe infeksjon,(eller egentlig kjonnsykdom). Om du har noen anatomiske forandringer er det mulig, men det kan bare gynekologen gi svar paa. Kan det hende at du engster deg for ar smertene kommer og ikke greier aa slappe av?. Jeg kunne tenke meg at det er psykologiske grunner, som ofte er tilfelle. Kan ikke tenke meg at aborten har noe aa si. Eneste praktisk raad jeg kan gi at du kunne prove med rikelig med glide/smoremiddel for dere prover samleie, emn det har du kanskje allerede forsokt. Naa er det ikke saa veldig mange dager til du har legetime. Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...