Gå til innhold

Hvor paranoid er dere?

Anbefalte innlegg

I perioder ser jeg på nesten alle menn som potensielle overgripere. Er supermistenksom. Kan feks. plutselig føle meg truet av psykologen min menst han sitter å prater om alt og ingenting. En periode gav han meg klem hver gang jeg kom, og da begynte jeg virkelig å lure. For han klemte ikke den neste klienten som kom som også var en dame...

En gang jeg satt alene på et hotellrom med en kollega jeg hadde jobbet med i årevis ble jeg også veldig skeptisk, selv om han er verdens snilleste mann.

I dårlige perioder når jeg havner inn i store folkemengder speider jeg nervøst rundt. Må liksom scanne alle, men så tenker jeg Hvem er det jeg egentlig er redd for å treffe på? og jeg har ikke noe godt svar på det.

Jeg har heller aldri hatt et kjæresteforhold som har vart over tid, bare korte affærer. Skygger banen for alle som viser interesse, selv om jeg blir smigret samtidig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246019-hvor-paranoid-er-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Ytterst få vil deg vondt, noen vil være mere en venner og det er vanlig. Betyr ikke at de ville tvinge seg på deg, selv om de søker kropps-kontakt.

Har det på samme måte.. Kan få panikk av å gå en tur i byen i frykt før å møte på menn som eg anser som "skummel"..

Har skifta til kvinnelig lege, psykolog, tannlege og lærere fordi jeg sliter sinnsykt med mannfolk. Er rett og slett redd alle, selv om det er folk jeg overhode ikkje trur kan gjøre nåkka så e angsten dær førde. Det e 3 menn i livet mett som eg ikkje e redd.. Eine e pappa og de to andre jobbe på psykiatrisk og har jobbet med meg ca 2år!

Det er svært få jeg føler meg trygg sammen med.. Til og med typen til venninna mi ser jeg på som en "trussel"..

Føler meg som en IDIOT men det er noe jeg ikke klarer å beherske enda..

Har havna på legevakta, pga suicidalitet men ble enda værre etter å få ekkle kommentarer fra legene der. Klemmer er det verste en lege kan gi! *gåsehud*

Og å si at man er en søt jente, det er jo hvertfall det man ønsker å høre når man har ANGST... Tror ikke det!!! allmenn leger har alt for lite kunnskap om psykiske problemer mener jeg.. og måten de skal håndtere det på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...