Gå til innhold

Er det normalt?

Gjest EnLitenKattepus

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus

Jeg vet ingenting om Hotmail og MSN. Det er for småunger.

Mine ulike forslag til surrogater for sigaretter er for at du skal ha noe i munnen og noe å gjøre. Å tenne på en stålwire-bit er kjent for å ta litt tid. En grønn banan likeså, og vanskelig å holde fyr i. Så da har du noe å gjøre.

Du kan få lov å røyke sigaretter, men da kun under vann, eller i verdensrommets vakum.

Dessuten blir jeg ikke imponert før folk har vært røykfrie i minst et år.

Takk for gode råd. Rådene _har_ faktisk vært til hjelp, selv om jeg aldri fikk fyr på den ståltråden.

Den grønne bananen derimot, fikk jeg _nesten_ fyr på! Du er snill! Og din gode humor har hjulpet meget på veien.

Da skal jeg komme tilbake til saken om et års tid.

(Forstår at det kan bli _litt_ slitsomt, om jeg skal komme og skryte for _hver_ dag jeg greier det, ja...) vil lese rådene fra deg igjen og igjen.

Fortsetter under...

Takk for gode råd. Rådene _har_ faktisk vært til hjelp, selv om jeg aldri fikk fyr på den ståltråden.

Den grønne bananen derimot, fikk jeg _nesten_ fyr på! Du er snill! Og din gode humor har hjulpet meget på veien.

Da skal jeg komme tilbake til saken om et års tid.

(Forstår at det kan bli _litt_ slitsomt, om jeg skal komme og skryte for _hver_ dag jeg greier det, ja...) vil lese rådene fra deg igjen og igjen.

For meg trenger du ikke nevne røykeslutt før det er gått 3 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...