Gå til innhold

Ingen utvikling..

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 32 år som helt siden begynnelsen av 20 årene har vært plaget av et ungt utseende. Dette er ikke kun et pyskisk problem, da mitt utseende stadig blir kommentert og selv i dag blir jeg spurt om legitimasjon for å vise at jeg er over 20 år.

Føler at utviklingen stoppet ved ca 20 år. Har etter den tid ikke fått noe mer hårvekst, fortsatt en barnslig ansiktsform, og så og si ingen skjeggvekst. Kroppslig er jeg normal, er 172 cm og ca 80 kg som er jevnt fordelt mellom fett og muskler.

Kan dette skyldes et hormonproblem? Eller er det genetisk? Min slekt er normale jmf utseende i forhold til alder og skjeggvekst.

For meg er dette et stort problem, som til tider kan gjøre at jeg mister selvtillit og får depresjoner.

Hva med stoffskifteproblemer? Er rastløs, urolig, utolmodig, hissig, blir lett varm, alltid klam på føttene, og svetter mye om natta.

Hva anbefaler du å sjekke, for nå vil jeg virkelig finne ut om det er noe som feiler meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246384-ingen-utvikling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...