Gå til innhold

Når kvinner mugner i like klær

Anbefalte innlegg

Fra TV hørte jeg om kvinners skrekk for å stille med like klær/kjole som en annen kvinne, f eks i et bryllup.

Hvorfor det?

Hvis jeg hadde likt antrekk som en mann, ville det vært et høydepunkt og gjenstand for mye rølp og moro. Sannsyligvis ville vi blitt venner for livet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246385-n%C3%A5r-kvinner-mugner-i-like-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

To gjester i mitt bryllup stilte i lik kjole. Svigermor og mamma mente det sikkert var litt "ekkelt" for de, men ingen av oss andre brydde oss om det. For meg ville jeg først og fremst tenkt at jeg hadde valgt rett når andre hadde valgt det samme. ;) Men etterpå ville jeg antagelig tenkt noe sånn som "søren, hun ser bedre ut i kjolen enn meg... den sitter bedre på hennes kropp, puppene hennes fyller bedre ut" eller noe i den duren. Det kan jo ødelegge. Eller så ville jeg bare latt være å tenke på det. ;)

To gjester i mitt bryllup stilte i lik kjole. Svigermor og mamma mente det sikkert var litt "ekkelt" for de, men ingen av oss andre brydde oss om det. For meg ville jeg først og fremst tenkt at jeg hadde valgt rett når andre hadde valgt det samme. ;) Men etterpå ville jeg antagelig tenkt noe sånn som "søren, hun ser bedre ut i kjolen enn meg... den sitter bedre på hennes kropp, puppene hennes fyller bedre ut" eller noe i den duren. Det kan jo ødelegge. Eller så ville jeg bare latt være å tenke på det. ;)

Når puppene ikke fyller ut selskapskjolen, så kan alle se trusa og gulvet nedi utrigningen.

Gjest EnLitenKattepus

Når du har mange vinduer åpne i Windows, så blir det gjennomtrekk. Derfor er det viktig å ha en Windows lue.

http://shop.ecompanystore.com/microsoft/mic_products/MIC08009200.jpg

Å, ja!

Jeg trodde du følte deg overvåket, eller noe slikt..

At du gikk i dekning på røkeforumet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...