aurbas Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg er en mann på 32 år som alltid har hatt et problem med et ungt utseende, da spesielt ansiktsform og ansiktstrekk. Jeg blir ofte tatt for å være minst 10 år yngre en min reelle alder, og føler at jeg ikke har utviklet meg utseendemessig de siste 10 årene. Dette er ikke kun en psykisk tilstand, da jeg ofte får kommentarer på min alder, og blir fortsatt spurt om legimitasjon på utesteder, polet etc. Dette har gjort og gjør at jeg sliter endel med selvtilliten og har i perioder depresjoner. Har håpet at jeg med årene skal se mer voksen ut men det skjer bare ikke. Mitt spørsmål er om dette er genetisk eller om det kan skyldes hormonmangel etc. Har lest endel om problemer tilknyttet testosteronmangel, men det er kun noen få punkter som stemmer for meg. Jeg har en normal kroppsform, ingen problemer med redusert muskelmasse ,god sexlyst, ingen ereksjonsproblemer, normal kjønnsbehåring og normal behåring på armer og ben. Men har ingen skjeggvekst, er urolig/rastløs, hissig/lett irritabel, svetter lett særlig om natta. Vet ikke om det er relevant, men jeg ble født med en testikkel, mens den andre ble operert ned i 7 års alderen. Er fertil, har 3 barn. Er veldig i villrede om dette er noe som jeg burde sjekke ut. Er det noe som gjør at jeg ser så ung ut, så vil jeg gjerne finne ut av det. Håper dere tar spørsmålet seriøst, da dette er et stort problem for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246530-ungt-utseende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.