Gå til innhold

allergi mot sagflis-fins det alternativer til kaninstrø?

Anbefalte innlegg

tenker1365380443

Hei har nettopp kjøpt inne-kanin og har sagflis som strø i inneburet, noe jeg tror jeg ikke tåler. Kiler i halsen og hoster (fremkaller astmaen). Tror det skyldes at det støver. Er det noen som kan gi meg andre løsninger til å bruke som strø som ikke støver og fremkaller allergi hos meg i luftveiene? reagerer muligens på høy også. Men ikke på kanin for det har jeg testet meg på før jeg kjøptee den. Svar fort please, for dette er virkelig plagsomt.....

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Prøv pellets

Jeg har brukt noe som jeg tror kalles bio pellets til mine gnagere. Det er små klumper som er laget av resirkulert papir og som ligger i ro/ikke støver. Samtidig kan de absorbere mye fukt. Kanskje kan noe slikt også brukes til kanin...? Forhør deg i en dyrebutikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...