bibben Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei kjære deg skal, Hvordan går det med deg? Jeg håper du har fått vind i seilene igjen, og at du har det bra! Kanskje er du som meg, oppe i nattens mulm og mørke, og leter etter et livstegn av det riktig gode slaget? Det hadde i alle fall vært hyggelig med en våken sjel akkurat nå. Jeg skal i alle fall realisere ditt råd om å innta noe saliggjørende og godt. Jeg bevilger meg en kopp deilig engelsk te, samt en ingefærfyltsjokoladekjeks (dyslektikere; her var det noe å bryne seg på!). Men, lød ikke dette fristende da? Jeg er skikkelig overaktivert og stresset for tiden...faktisk helt uten grunn. Det er litt slitsomt fordi det blir litt magert med søvn og hvile. I forsøket på å sovne, eller i alle fall å hvile meg, ligger jeg å gjennomgår alle gode råd jeg har fått fra helsevesenet. Da dukker det et fantastisk komisk uttrykk opp, et uttrykk som er så gammelmodig og konstruert, at jeg må le høyt for meg selv. Ta en titt på dette ordet "Søvnhygiene"!!! Det er så til de grader 40-50-talls, og jeg ser for meg brune og kjedelige lærebøker for velmenende og tjenende sykepleiere, som står andektige og klare til å realisere sitt kall. Slik det kanskje var den gangen?! Vel, jeg har da forsøkt å praktisere søvnhygiene nå, uten at det har gitt de helt store og overbevisende resultater. Kaldt på soverommet, litt kamillete før sengetid, nyluftet sengetøy, puter i riktige farger og fasonger, rolig, avdempet musikk i ørende, og bena litt høyt, 30 graders vinkel. Hadde dette inngått i en praktisk prøve innen faget "søvnhygiene" ville jeg garantert fått en sekser!!! You bet! Vel, her sitter jeg, like våken, og like klar for litt moro og friske sosiale innspill fra det ytre rom. Hvor er alle folk da??? Vel, kanskje er du oppe å trasker du også! Det hadde vært hyggelig! Take care, og på snarlig gjensyn! *klem* - bibben 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ..prøver med store bokstaver igjen.. SOvnet du av sjokoingefærkjeksene og teen? Iallfall mer effektivt enn søvnhygiene. Det funker nok hvis man ikke har andre ting som gjør at man ikke sover. Var på søvnsenteret, behandler der var nesten flau når han gav meg listen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 ..prøver med store bokstaver igjen.. SOvnet du av sjokoingefærkjeksene og teen? Iallfall mer effektivt enn søvnhygiene. Det funker nok hvis man ikke har andre ting som gjør at man ikke sover. Var på søvnsenteret, behandler der var nesten flau når han gav meg listen.. Hei sann der var du...topp!! Jeg var inne på psyk-forum for å se etter deg der. Jasså du har blitt indoktrinert at søvnhygieniske utøvere du også. Nei, kjeks og te til tross...jeg er lys våken. Men hvordan står det til på din kant av landet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei sann der var du...topp!! Jeg var inne på psyk-forum for å se etter deg der. Jasså du har blitt indoktrinert at søvnhygieniske utøvere du også. Nei, kjeks og te til tross...jeg er lys våken. Men hvordan står det til på din kant av landet? Høsten har kommet og det er egentlig greit! Erter sikkert på meg halve byens befolkning nå, men var lei av varmen. Nå er det lettere å puste. Er for mye å gjøre - jobber mer enn sykemeldingen skulle tilsi for klarer ikke å sitte med hendene i fanget når ting ikke blir gjort.. Og merker at det sliter på. Har hatt noen skikkelig gufne episoder i det siste fordi jeg bruker opp kreftene. Men nå ser det ut til å løse seg. Bare oktober kommer! Går jo i berg&dalbane, men siste to dagen har vært bedre enn på lenge! Og har omsider fått mer ro i kroppen - fysioterapien hjelper! Har skjønt at det er motsatt for deg - mer uro? Så kjipt å ha det sånn. Får du noe hjelp til det, når pillene ikke virker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Høsten har kommet og det er egentlig greit! Erter sikkert på meg halve byens befolkning nå, men var lei av varmen. Nå er det lettere å puste. Er for mye å gjøre - jobber mer enn sykemeldingen skulle tilsi for klarer ikke å sitte med hendene i fanget når ting ikke blir gjort.. Og merker at det sliter på. Har hatt noen skikkelig gufne episoder i det siste fordi jeg bruker opp kreftene. Men nå ser det ut til å løse seg. Bare oktober kommer! Går jo i berg&dalbane, men siste to dagen har vært bedre enn på lenge! Og har omsider fått mer ro i kroppen - fysioterapien hjelper! Har skjønt at det er motsatt for deg - mer uro? Så kjipt å ha det sånn. Får du noe hjelp til det, når pillene ikke virker? Jeg er så enig, så enig med deg skal. Høsten er topp! Varmen i sommer var nesten uutholdelig. Jeg har sett frem til denne årstiden i lang tid. men som du antyder, er det ikke helt oplitisk korrekt å ytre slike ting her oppe i isødet! Jeg forstår at du har vært inne i en tøff periode. Det er vel ikke alltid så lett å nyttiggjøre seg sykedager/sykemelding på en riktig måte. Det kan bli for mye eller forlite aktivitet i forhold til hva som er helsefremmende. Som deg har jeg også nytte av litt fysioterapi. Få litt ro i skrotten. Ja, jeg venter på at tingene stabiliserer seg litt. Det kan nesten lyde som om jeg er bipolar, men det er jeg ikke! Det er bare et indre stress som blir en forsterkende og ond sirkel, og jeg er blitt overfølsom for stress, ja nærmest som en allergi. Ett kattehår gir fult allergiutbrutt, for å bruke den allegorien. Ha du noe spennende som ligger forut? Forsto jeg deg rett? Det er ikke så lett å få full forståelse over alle momentene når man ikke kan se den andres tidligere svar når man skriver. Skal du kanskje på en slags ferie? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Høsten har kommet og det er egentlig greit! Erter sikkert på meg halve byens befolkning nå, men var lei av varmen. Nå er det lettere å puste. Er for mye å gjøre - jobber mer enn sykemeldingen skulle tilsi for klarer ikke å sitte med hendene i fanget når ting ikke blir gjort.. Og merker at det sliter på. Har hatt noen skikkelig gufne episoder i det siste fordi jeg bruker opp kreftene. Men nå ser det ut til å løse seg. Bare oktober kommer! Går jo i berg&dalbane, men siste to dagen har vært bedre enn på lenge! Og har omsider fått mer ro i kroppen - fysioterapien hjelper! Har skjønt at det er motsatt for deg - mer uro? Så kjipt å ha det sånn. Får du noe hjelp til det, når pillene ikke virker? Ja, også spurte du om dette med hjelp... Ja, jeg får god hjelp synes jeg. Jeg har hatt en mini-innleggelse nå, og er i den fasen at det er litt krevende å komme inn på et hverdagslig spor igjen. Litt mindre trygge rammer etc. men det går seg til. Nå skal man tilbake til kravene og alt som venter på å bli gjort. Jeg har da daglig/nattlig kontakt hvis jeg vil. Mitt problem i forhold til hjelpeapparatet er tidvis å nyttiggjøre meg kontakten. Det er ikke alltid så lett å gi seg hen, og å føle at man "fortjener" hjelp og omsorg. At man er berettiget en slik forståelse og et slikt "rom" som man ofte gis av de gode hjelperne. Du har kanskje selv kjent på nettopp dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg er så enig, så enig med deg skal. Høsten er topp! Varmen i sommer var nesten uutholdelig. Jeg har sett frem til denne årstiden i lang tid. men som du antyder, er det ikke helt oplitisk korrekt å ytre slike ting her oppe i isødet! Jeg forstår at du har vært inne i en tøff periode. Det er vel ikke alltid så lett å nyttiggjøre seg sykedager/sykemelding på en riktig måte. Det kan bli for mye eller forlite aktivitet i forhold til hva som er helsefremmende. Som deg har jeg også nytte av litt fysioterapi. Få litt ro i skrotten. Ja, jeg venter på at tingene stabiliserer seg litt. Det kan nesten lyde som om jeg er bipolar, men det er jeg ikke! Det er bare et indre stress som blir en forsterkende og ond sirkel, og jeg er blitt overfølsom for stress, ja nærmest som en allergi. Ett kattehår gir fult allergiutbrutt, for å bruke den allegorien. Ha du noe spennende som ligger forut? Forsto jeg deg rett? Det er ikke så lett å få full forståelse over alle momentene når man ikke kan se den andres tidligere svar når man skriver. Skal du kanskje på en slags ferie? Paris....!!!! Alene, i fire dager!! Men også bedre situasjon på jobben, ikke bare meg som er syk der! Men det endrer seg forhåpentligvis fra oktober og. Artig kommunikasjonsmåte dette! Man er da vant til å gjøre flere ting på en gang?! Kjenner veldig igjen den stressalergien. Ikke bare skal det et lite kattehår til, men ender gjerne i sjokk og! :/ Og blir det for lite står depresjonen og lusker ak gjærdet med "dueringentingverd" og "liveterbareterapi"tankene. Men har bedre kontroll på den balansen nå. Tror jeg.. Godt at du og får hjelp av fyio. Er det psykomotorisk du og har? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, også spurte du om dette med hjelp... Ja, jeg får god hjelp synes jeg. Jeg har hatt en mini-innleggelse nå, og er i den fasen at det er litt krevende å komme inn på et hverdagslig spor igjen. Litt mindre trygge rammer etc. men det går seg til. Nå skal man tilbake til kravene og alt som venter på å bli gjort. Jeg har da daglig/nattlig kontakt hvis jeg vil. Mitt problem i forhold til hjelpeapparatet er tidvis å nyttiggjøre meg kontakten. Det er ikke alltid så lett å gi seg hen, og å føle at man "fortjener" hjelp og omsorg. At man er berettiget en slik forståelse og et slikt "rom" som man ofte gis av de gode hjelperne. Du har kanskje selv kjent på nettopp dette? Jepp.. Det er noe av det vanskligste! Men hjelper litt men hjernevaskende terapauter. Men er fortsatt kjempevanskelig. Godt du har tatt imot noe da! Høres så fryktelig skummelt ut med innleggelse, men er sikkert bra når man trenger det! Håper det iallfall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Paris....!!!! Alene, i fire dager!! Men også bedre situasjon på jobben, ikke bare meg som er syk der! Men det endrer seg forhåpentligvis fra oktober og. Artig kommunikasjonsmåte dette! Man er da vant til å gjøre flere ting på en gang?! Kjenner veldig igjen den stressalergien. Ikke bare skal det et lite kattehår til, men ender gjerne i sjokk og! :/ Og blir det for lite står depresjonen og lusker ak gjærdet med "dueringentingverd" og "liveterbareterapi"tankene. Men har bedre kontroll på den balansen nå. Tror jeg.. Godt at du og får hjelp av fyio. Er det psykomotorisk du og har? Paris....whhaaaaoooo! Go for it babe! Så topp da!! Håper du får noen flotte, innholdsrike og behagelig rekreerende dager. Du er tøff som drar alene! Siden du nå nevner dette med Paris, skal jeg fortelle deg en hemmelighet som jeg faktisk ikke har fortalt til noen ennå: I dag inviterte min bestekamerat meg med til Toscana! har aldri vært i Italia før. Alltid hatt sååå lyst. Jeg kom inn døren hos ham, og så sa han, blir du med til Toscana. Jeg sa bare ja, så trykket hann på bestill, hadde hadde nemlig lagt alt inn på pc'n. I løpet av 3 minutter var alt i box...han er fantastisk! Min beste venn. Så, skal, både du og jeg skal ut og slå ut håret og nyte eksotiske inntrykk og steder. Det blir SÅ bra! Vedr. behandling. Ja, det er psykomotorisk jeg går til. Det funker greit for meg. jeg har noen litt skumle fysiske reaksjoner etter fysisk straff og overgrep tidligere i livet, og derfor har skrotten slått litt krøll på seg, og jeg får noen spasmer og kramper når noen f.eks kommer bort i hodet eller nakken på meg. Jeg skal glede meg til å lese masse om Italia nå. Har forresten aldri vært i paris heller. Har du vært i Italia? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Paris....whhaaaaoooo! Go for it babe! Så topp da!! Håper du får noen flotte, innholdsrike og behagelig rekreerende dager. Du er tøff som drar alene! Siden du nå nevner dette med Paris, skal jeg fortelle deg en hemmelighet som jeg faktisk ikke har fortalt til noen ennå: I dag inviterte min bestekamerat meg med til Toscana! har aldri vært i Italia før. Alltid hatt sååå lyst. Jeg kom inn døren hos ham, og så sa han, blir du med til Toscana. Jeg sa bare ja, så trykket hann på bestill, hadde hadde nemlig lagt alt inn på pc'n. I løpet av 3 minutter var alt i box...han er fantastisk! Min beste venn. Så, skal, både du og jeg skal ut og slå ut håret og nyte eksotiske inntrykk og steder. Det blir SÅ bra! Vedr. behandling. Ja, det er psykomotorisk jeg går til. Det funker greit for meg. jeg har noen litt skumle fysiske reaksjoner etter fysisk straff og overgrep tidligere i livet, og derfor har skrotten slått litt krøll på seg, og jeg får noen spasmer og kramper når noen f.eks kommer bort i hodet eller nakken på meg. Jeg skal glede meg til å lese masse om Italia nå. Har forresten aldri vært i paris heller. Har du vært i Italia? Så herlig!! Er sånt man trenger iblant, og da må det gjerne gjøres kjapt, så man ikke skjønner hva som skjer! Toscana høres jo vidunderlig ut - intet mindre! Og nei, har aldri vært i italia eller frankrike. Så blir spennende. Men først og fremst godt å bare komme bort fra alt og alle en liten stund. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1928778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du spiser for lite appelsiner - det er det som er feilen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1929830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Du spiser for lite appelsiner - det er det som er feilen! Yes Frozk, I take the point! Intet skal være meg uprøvet, da spesielt ikke når rådene kommer fra Fridas kant. De har en tendens til å hjelpe, selvom de lyder absurde og litt på kanten. Men, men...den som intet våger osv.... 2,5 kg appelsiner er nå skaffet til veie, og jeg har klart å spise 3 appelsiner pluss 4 små båter allerede siden din melding nådde mitt bo. Jeg skal vente spent på resultatet. Dilemmaet er da at denne spenningen antagelig kan forstyrre den fysiske og psykiske roen som er en forutsetning for å komme i det rette sovemodus. Akkurat disse appelsinene er relativt saftige og gode, men jeg kjenner at jeg blir litt sår på tungen av å spise så mange i slengen. Men jeg kan stå igjennom mye for å redde skjønnhetssøvnen! Godt å se deg i det dolske landskap igjen kjære, gode frozk! Ønsker deg det beste for kvelden. *klem-klem-klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Yes Frozk, I take the point! Intet skal være meg uprøvet, da spesielt ikke når rådene kommer fra Fridas kant. De har en tendens til å hjelpe, selvom de lyder absurde og litt på kanten. Men, men...den som intet våger osv.... 2,5 kg appelsiner er nå skaffet til veie, og jeg har klart å spise 3 appelsiner pluss 4 små båter allerede siden din melding nådde mitt bo. Jeg skal vente spent på resultatet. Dilemmaet er da at denne spenningen antagelig kan forstyrre den fysiske og psykiske roen som er en forutsetning for å komme i det rette sovemodus. Akkurat disse appelsinene er relativt saftige og gode, men jeg kjenner at jeg blir litt sår på tungen av å spise så mange i slengen. Men jeg kan stå igjennom mye for å redde skjønnhetssøvnen! Godt å se deg i det dolske landskap igjen kjære, gode frozk! Ønsker deg det beste for kvelden. *klem-klem-klem* Nå har du gjort det helt feil igjen! Appelsinene skal selvfølgelig primært spises om morgenen samt midt på natten. At du aldri kan lære! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nå har du gjort det helt feil igjen! Appelsinene skal selvfølgelig primært spises om morgenen samt midt på natten. At du aldri kan lære! Nå er du veeldig streng med Bibben. Hun gjør jo så godt hun kan, det der med appelsiner er fryktelig vanskelig! *tørker bort svette etter dagens appelsinjakt* Sånn bortsett fra det, godt å se deg her igjen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Nå har du gjort det helt feil igjen! Appelsinene skal selvfølgelig primært spises om morgenen samt midt på natten. At du aldri kan lære! Det sto ikke noe om det på pakningsvedlegget..... ...dessuten vet du jo at jeg lider av dykslesi... Men altså; appelsiner hjelper mot søvnproblemer, så mye har jeg forstått. Hva hjelper da mot dykslesi, og hva helper mot generell tungnemhet? Opplys meg freak-frog...quickly! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Nå har du gjort det helt feil igjen! Appelsinene skal selvfølgelig primært spises om morgenen samt midt på natten. At du aldri kan lære! ...og så en liten ting til Frosken. Har du et froske-råd mot tykt teflonbelegg som har slått ned i cortex? Jeg har nettopp fått purregebyr fra biblioteket....20 bøker x 120 kroner...hjelp...hva gjør man med sånt....og nå svarer du ikke mandariner...for dette er serious business. Internett er ikke bare stas...når man ikke bruker en mailadresse mer enn én gang i skuddåret, kan man risikere slike overveldende økonomiske jordskjelv som dette. Jeg må da understreke at jeg aldri tidligere i livet har levert noe for sent, eller betalt noe for sent, så summa sumarum ligger jeg kanskje ikke så langt bak i løypa, eller hva sier du Frida? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det sto ikke noe om det på pakningsvedlegget..... ...dessuten vet du jo at jeg lider av dykslesi... Men altså; appelsiner hjelper mot søvnproblemer, så mye har jeg forstått. Hva hjelper da mot dykslesi, og hva helper mot generell tungnemhet? Opplys meg freak-frog...quickly! Hmpf! Her forsvarer man Bibben etter beste evne, men er det noen takk å få?? Neeeida.. *furter* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ...og så en liten ting til Frosken. Har du et froske-råd mot tykt teflonbelegg som har slått ned i cortex? Jeg har nettopp fått purregebyr fra biblioteket....20 bøker x 120 kroner...hjelp...hva gjør man med sånt....og nå svarer du ikke mandariner...for dette er serious business. Internett er ikke bare stas...når man ikke bruker en mailadresse mer enn én gang i skuddåret, kan man risikere slike overveldende økonomiske jordskjelv som dette. Jeg må da understreke at jeg aldri tidligere i livet har levert noe for sent, eller betalt noe for sent, så summa sumarum ligger jeg kanskje ikke så langt bak i løypa, eller hva sier du Frida? Jeg hadde skrevet et vakkert brev til biblioteket og forklart at jeg pga sykdom dessverre ikke hadde vært helt på høyden , og bedt om en reduksjon i betalingskravet. Bibliotekarer er ofte snille dyr, så du får sikkert litt avslag i prisen. Trinn to må være å legge inn varsling på mobilen om tilbakeleveringsfristen hver gang du låner en nye bok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Hmpf! Her forsvarer man Bibben etter beste evne, men er det noen takk å få?? Neeeida.. *furter* To my dear bodyguard: Ingenting er bedre enn å vite at noen passer godt på, og forsvarer deg mot skumle dyr om natten når man sover. Takket være ditt mot og din årvåkenhet, har jeg sovet godt, og det har vært helt topp!!! Nå er det kanskje du som sover? jeg håper vel nesten det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Jeg hadde skrevet et vakkert brev til biblioteket og forklart at jeg pga sykdom dessverre ikke hadde vært helt på høyden , og bedt om en reduksjon i betalingskravet. Bibliotekarer er ofte snille dyr, så du får sikkert litt avslag i prisen. Trinn to må være å legge inn varsling på mobilen om tilbakeleveringsfristen hver gang du låner en nye bok. Det var en god idé. Jeg har da også funnet frem sykmeldingen som jeg er på nå, der det fremgår at jeg ikke er helt "med" for å si det sånn. Jeg tar en telefon til dem i morgen, for å få dette ut av verden. Når jeg igjen, kanskje en gang i fremtiden tør å låne et lite hefte, eller til nød en bok, må jeg finne en brukbar strategi for å ikke glemme, glemme, glemme. Jeg gremmes! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246722-skal-long-time-no-see/#findComment-1930758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.