Gå til innhold

Skal: Long time, no see....

Anbefalte innlegg

Jeg hadde skrevet et vakkert brev til biblioteket og forklart at jeg pga sykdom dessverre ikke hadde vært helt på høyden , og bedt om en reduksjon i betalingskravet.

Bibliotekarer er ofte snille dyr, så du får sikkert litt avslag i prisen.

Trinn to må være å legge inn varsling på mobilen om tilbakeleveringsfristen hver gang du låner en nye bok.

*lettelse*

Det voldsomme gebyret skyltes en feil på bibl systemet.

Jeg ringte tidlige i dag, og la alle kortene på bordet, inkl. diagnose. Da skjønte damen ingenting....

Etterhvert ble feilen og misforståelsen avdekket.

Jeg skulle bare betale 120 for alt.

Da jeg kom på bibl senere i dag, hadde sjefen (som jeg snakket med) skrevet at jeg ikke skulle betale noe!!!

Ja, de er som du sier et snilt folkefær!

Ønsker deg en god ettermiddag kjøre frosk ;)

Fortsetter under...

To my dear bodyguard:

Ingenting er bedre enn å vite at noen passer godt på, og forsvarer deg mot skumle dyr om natten når man sover.

Takket være ditt mot og din årvåkenhet, har jeg sovet godt, og det har vært helt topp!!!

Nå er det kanskje du som sover? jeg håper vel nesten det.

Okeida... *litt blidgjort*

Bra du har sovet! Har deilig fredagskveld med alt det der man ikke skal spise vet du.. Tung jobbhelg i vente, så nyter fridagen til fulle!

Det var en god idé.

Jeg har da også funnet frem sykmeldingen som jeg er på nå, der det fremgår at jeg ikke er helt "med" for å si det sånn.

Jeg tar en telefon til dem i morgen, for å få dette ut av verden.

Når jeg igjen, kanskje en gang i fremtiden tør å låne et lite hefte, eller til nød en bok, må jeg finne en brukbar strategi for å ikke glemme, glemme, glemme.

Jeg gremmes!

Bare du ikke har kommet i SVARTEboken. *skrekk*

Paris....!!!! :D Alene, i fire dager!! :D

Men også bedre situasjon på jobben, ikke bare meg som er syk der! Men det endrer seg forhåpentligvis fra oktober og. Artig kommunikasjonsmåte dette! Man er da vant til å gjøre flere ting på en gang?!

Kjenner veldig igjen den stressalergien. Ikke bare skal det et lite kattehår til, men ender gjerne i sjokk og! :/

Og blir det for lite står depresjonen og lusker ak gjærdet med "dueringentingverd" og "liveterbareterapi"tankene. Men har bedre kontroll på den balansen nå. Tror jeg..

Godt at du og får hjelp av fyio. Er det psykomotorisk du og har?

liveterbareterapi lol

Annonse

Bare du ikke har kommet i SVARTEboken. *skrekk*

Hei og hopp så glad jeg er!

Alt ordnet seg til det beste!

Jeg var også en stund veldig redd for svarteboken....skrekk og gru...men nå skinner solen, og jeg har fritt leide inn på biblioteket igjen!

Ha en fin-fin helg!

Klem

Okeida... *litt blidgjort*

Bra du har sovet! Har deilig fredagskveld med alt det der man ikke skal spise vet du.. Tung jobbhelg i vente, så nyter fridagen til fulle!

Hei sann skal, jeg er igjen på et fredet område, og sover enda mere.

Det hjelper på!

Ønsker deg en en god helg tross jobbe-stress. Skal sende deg noen styrkende tanker!

Klem

Hei sann skal, jeg er igjen på et fredet område, og sover enda mere.

Det hjelper på!

Ønsker deg en en god helg tross jobbe-stress. Skal sende deg noen styrkende tanker!

Klem

Takk! Godt du er i gode hender (hvis jeg tolket rett). Har klart meg gjennom helgen, nå skal jeg bare være kvinne til å ta knekken jeg visste ville komme. Det skal gå bra. men gleder meg ikke akkurat..

*klem*

Takk! Godt du er i gode hender (hvis jeg tolket rett). Har klart meg gjennom helgen, nå skal jeg bare være kvinne til å ta knekken jeg visste ville komme. Det skal gå bra. men gleder meg ikke akkurat..

*klem*

Det høres ikke greit ut...

Jeg håper du kommer igjennom den knekken uten altfor mange skrammer.

Videre håper jeg at resten av helgen din har hatt oppbyggelige og hyggelig innslag, slik at du nå er godt rustet til ukens dont!

Jeg har vært i gode hender ja, og kommet meg til hektene. Det er jo godt når det ikke skal mere til!

Ønsker deg en god kveld, skal!

*stooor klem*

Det høres ikke greit ut...

Jeg håper du kommer igjennom den knekken uten altfor mange skrammer.

Videre håper jeg at resten av helgen din har hatt oppbyggelige og hyggelig innslag, slik at du nå er godt rustet til ukens dont!

Jeg har vært i gode hender ja, og kommet meg til hektene. Det er jo godt når det ikke skal mere til!

Ønsker deg en god kveld, skal!

*stooor klem*

Så bra! Her har det gått bedre enn fryktet. Første gangen jeg har værtlitt glad midt i en sånn knekk, for var en viktig helg som betydde mye. Og nå VET jeg at det går over, med hele meg. Det er første gangen, at jeg ikke har vært redd for å bli her.

Skal gå dette. En hviledag til og en "tynn" uke og så ferie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...