Gå til innhold

Vanlig reaksjon på

Anbefalte innlegg

Skrevet

nøtte allergi??

HAr en sønn som er 3,5 år han er fått påvist hasselnøtt allergi.

Reaksjonen hans er kløe i hals, skiller ut masse slim, som kommer som oppkast.

Vanlig???

Hilsen

Gjest har også allergi
Skrevet

Ja, men han må IKKE spise matvarer med hasselnøtter i!

Skrevet

Ja, men han må IKKE spise matvarer med hasselnøtter i!

Selvfølgelig gir vi han ikke det!

Men av og til glemmer han (han er 3,5 år) og spørre om det er nøtter i ting, denne gangen var det en kjeks og en storesøster som ikke visste at han var allergisk. Vi var ikke tilstede, han var med beste kompisen hjem på middag!

Vi minner han stadig på det, og han er blitt flink til å spørre selv! Men av og til glemmer han også! Han er jo ikke store gutten!

Det jeg lurer på om det er vanlig å reagere på denne måten?

Hilsen

Skrevet

Sønnen min reagerer på paranøtt. Han fikk i seg en liten bit da han var 4 år. Reaksjonene kom umiddelbart, og det var kløe, brekninger, pusteproblemer, i tillegg til at han hovnet opp fra øyne til hals.

Gjest har også allergi
Skrevet

Selvfølgelig gir vi han ikke det!

Men av og til glemmer han (han er 3,5 år) og spørre om det er nøtter i ting, denne gangen var det en kjeks og en storesøster som ikke visste at han var allergisk. Vi var ikke tilstede, han var med beste kompisen hjem på middag!

Vi minner han stadig på det, og han er blitt flink til å spørre selv! Men av og til glemmer han også! Han er jo ikke store gutten!

Det jeg lurer på om det er vanlig å reagere på denne måten?

Hilsen

Ja det er vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...