Gå til innhold

pakke til gutt som har forandret...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Ingen grunn til det. Har lyst til å lese noe av Hunter-alkisen jeg også, så jeg hadde i hvert fall blitt kjempeglad. :)

Godt å høre! :-)

Ikke lest "fear & loathing"? Den er jo morsom da! :-D Jeg har den, også "generation of swine"...Denne Hells angels saken har jeg ikke lest, men den så fengende ut.

:-)

Skrevet

Godt å høre! :-)

Ikke lest "fear & loathing"? Den er jo morsom da! :-D Jeg har den, også "generation of swine"...Denne Hells angels saken har jeg ikke lest, men den så fengende ut.

Jeg har ikke lest noe av ham. Men jeg har sett filmen med Johnny Depp. Artig den også. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ikke lest noe av ham. Men jeg har sett filmen med Johnny Depp. Artig den også. :)

Det er den! :-D Har den også, i hylla her et sted.

Gjest stopp en 1/2
Skrevet

Hallo du, du har jo kjøpt mye mer enn nok! Meeer enn nok.

laguna1365380434
Skrevet

Ja hvis du har feite pupper så....

What?! Jeg har store pupper, selvom feite ikke var et ord jeg ville brukt sjøl, men hva huen har det med saken å bestille? ;-P Han får hvertfall ikke dem pakket i cellofan, de dager er over! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Hallo du, du har jo kjøpt mye mer enn nok! Meeer enn nok.

Bra! :-) Da stopper jeg! Intet spill!

Skrevet

Synes gava holder i lange baner. Spill får han kjøpe seg selv, eller ønske seg til jul :)

Skrevet

Hvis det er han som har vært eks flere ganger, er det en grunn til at han er en eks, og han fortjener slett ikke noe spill. ;)

Du har vært mer enn generøs nok.

Skrevet

Jeg synes ikke du er gjerrig som ikke bruker penger på PS2-ting.

• 2 uker senere...
laguna1365380434
Skrevet

innerst inne vil du ha ham tilbake, ikke sant?

Niks! Ikke snakk om..Det går AN å ville glede noen med en presang uiten å ville være kjæreste, serru..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...