kronk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei. Jeg er en gutt på 21 år som våknet i dag med noe ubehag i begge ørene. Til å begynne med merket jeg ikke noe særlig til problemet, det høres mer ut som om det var mye trykk på ørene. Men i løpet av noen få timer så forværret situasjonen seg til at det begynte å bli ubehagelig. Jeg klarer nesten ikke å beskrive problemet, men det er akkurat som om man har øreverk og folk prater. det verker på en måte, men her er det ikke akkurat vondt. Desutten føler jeg meg ellers bra. Jeg er ikke forkjølet og ikke noe ørevoks i ørene som jeg kan se. Det er værst når det gjelder bassfrekvenser, sånn når jeg prater selv og andre med mørk stemme prater. Lysere frekvenser legger er ikke full så plagsomt, men jeg merker det fortsatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246822-problem-med-%C3%B8rene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.