Gå til innhold

borderline


Gjest simmie

Anbefalte innlegg

Gjest simmie

broren min har borderline.jeg vil gjerne finne ut mer om denne lidelsen.kan noen hjelpe meg til å finne bra nettsteder og evt.navn på bra bøker?? på forhånd hjertelig tusen takk, og fortsatt god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne synes jeg er bra:

http://www.angelfire.com/in/psychdef/BPD.html

Prøv dessuten et søk i forum for psykiatri med disse søkeordene: ustabil personlighetsforstyrrelse

Det er jnoe jeg syens er mindre bra her -at de ikke sier klart ifra at en ikke nødvendigvis har alle de trekkene som en ramser opp. De sier "slik er boarderlinepasienter" -men fakta er vel at svært få fyller alt dette? Og at en pasient kan få diagnosen, og slett ikke ha flere av de trekkene de kommer med her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv likte jeg denne setningen:

"* this diagnosis has been used over the past 30 years to label patients who get therapists upset."

Dagens beste sitat...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine1365379966

Dagens beste sitat...*s*

Så enig, så enig, pip og frosken!

Jeg fikk en persolighetsforstyrrelse-lignende diagnose hengt på meg. Jeg tror selv det var fordi jeg sa til psykiateren at hun hadde sviktet meg.

Nå har heldigvis en annen overlege i psykiatri avkreftet denne diagnosen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...